  • Data: 2010-11-04 14:56:17
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:iau8gp$1l2$1@news.onet.pl...

> [...]
    >>> 160 km/h a żeby zrobić taką średnią to trzeba jeszcze ciut więcej
    > Nawet nie.
    > Mój ZX 1.4 (z 95 roku bodajże) roku miał 177 maxa, a był jednym z
    > szybszych aut w tej klasie i z podobnym silnikiem.
    > Niemiecka konkurencja miała wtedy std 60 KM z 1.4, więc mogła tylko
    > pomarzyć o takiej prędkości.

    Fiat Uno z rocznika 95 1.4i mial 75KM mocy (zdlawione do 70 przez
    katalizator), Vmax podawane przez fabryke zdaje sie 175 i rozpedzal sie do
    180 licznikowego. Faktem jest, ze trudno bylo w PL znalezc wtedy na tyle
    rowny odcinek drogi, zeby sie nim tak rozpedzic bez obawy wypadniecia do
    rowu...

    --
    Axel