  • Data: 2010-11-04 16:12:26
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-04 15:31, Cavallino pisze:

    > Po ZX miałem właśnie takiego boxera (1.4 a nie 1.3)

    Dobra nie bedziemy sie klocic o 2 cm3

    > więc wiem jak
    > jeździl i wiem, że w życiu nie był to standard w tej klasie.
    > A stwierdzenie nie brzmiało "znajdzie się taki dupowóz, co 175 km/h da
    > radę przekroczyć" - wtedy Twoja uwaga miałaby sens.

    Eee tam dobrze poszukasz, to sie okaze ze nie bylo ich tak malo.
    A moja uwaga ma sens, bo nie byla na zasadzie, ze znajdzie sie jakis
    dupowoz, tylko, ze istnialy takie dupowozy i wcale na alfie sie nie
    konczyly i nie byly jakimis strasznymi rodzynkami na drodze.

    --
    Karolek