-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Mario <c...@s...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 100KM z 1L
Date: Thu, 21 Jan 2010 12:48:35 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hj9etb$i4o$1@news.onet.pl>
References: <f...@q...googlegroups.com>
<hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
<4...@2...googlegroups.com>
<hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
<hiq9f5$fvk$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hit2fq$hp4$1@news.onet.pl>
<hitavl$j4m$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hiuttv$kgd$1@news.onet.pl>
<hiv27t$f7o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hj15u6$hut$1@news.onet.pl>
<hj2no9$fk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj3q9r$5i3$1@news.onet.pl>
<hj4uqp$lth$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj6qqo$v9f$1@news.onet.pl>
<hj7re9$o87$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 85.222.87.75
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264074475 18584 85.222.87.75 (21 Jan 2010 11:47:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 11:47:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
In-Reply-To: <hj7re9$o87$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248928
[ ukryj nagłówki ]
>
> Jeżeli chodzi o tuning używanych, to w małym silniku to są też znacznie
> mniejsze pieniądze.
> Sam mam Cinquecento w którym mam około 80-90KM i nie jest to drogie w
> zbudowaniu. Sama baza CC to jakieś grosze, silnik z przełożeniem można
> myśleć od 2000zł. Zawieszenie i reszta to już wg. uznania.
> Za 10000zł można myśleć o zupełnie profesjonalnym uturbieniu Seicento
> tak w okolice 150KM+.
>
> Im większy samochód i większe silniki to wszystko idzie odpowiednio w
> górę - często nawet bez uzasadnienia w faktycznie ponoszonych kosztach,
> ale po prostu jest drożej i już :)
Tu się nie zgadzam.
Różnych części do autek amerykańskich (większe silniki :-) ) jest cała
masa i to relatywnie tanio, gdyż jest spory wybór, konkurencja u
producentów itp.
Za 10000zł, można spokojnie też założyć supercharger do takiego 5.7 i
robi Ci się zamiast 320KM -> 400KM+.
To po co wydawać taką kasę na tylko 150KM? Pytam serio.
pozdrawiam
mario
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=