eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <hiqm27$2nt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipdpi$of3$1@inews.gazeta.pl>
    <hipf3m$p8l$1@node1.news.atman.pl> <hiplrn$qo9$1@inews.gazeta.pl>
    <s77v77d8y5e6$.dlg@lepper.institute.com>
    <hiq9cl$fvk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <hiqb5t$jb5$4@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com> <4b50b138$1@news.home.net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <yr6mb3ydz9mg$.c354i4gu5n8l.dlg@40tude.net>
    <4q0bexbjtrek$.dlg@lepper.institute.com>
    <hiqges$215$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <elfunsyro6s5$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@4...net>
    <19zbwbt993gkd$.dlg@lepper.institute.com>
    <1tjr0f7wqqjmo$.a3lafd3aj76h$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263590279 2813 82.210.140.98 (15 Jan 2010 21:17:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 21:17:59 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <1tjr0f7wqqjmo$.a3lafd3aj76h$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247462
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Stankiewicz pisze:
    > Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
    > napisał(a):
    >
    >> ...a do jazdy na codzień inne auta, znacznie cichsze...
    >> CBDU
    >
    > Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ bo lubi od
    > czasu do czasu posłuchać jak pracuje silnik na 8000 rpm, prawda ?

    Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd.
    Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji.
    Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm.

    > Poza
    > tym - szlifirkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego
    > przy spacerowych rpm wystrczy do jazdy.

    Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście
    poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być
    z 1.1.

    > Jak dla mnie to EOT - po raz kolejny udowadniasz, że jak ktoś betonem
    > się urodził, to takim umrze :)

    Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie
    mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie
    emocjonalne, a nie merytoryczne. Od dawna wiadomo, że wygodnie
    i komfortowo jeździ się samochodami benzynowymi, wolnossącymi o sporych
    pojemnościach i nic tego nie zmieni. Owszem, są różne kombinacje, które
    pozwalają na "podobne" zachowania innych "układów" (np. spory diesel
    z automatyczną skrzynią), ale to nie jest to samo i na dłuższą metę
    męczy użytkownika, który z wiekiem chce spokoju i możliwości.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: