-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 100KM z 1L
Date: Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <hiqm27$2nt$1@inews.gazeta.pl>
References: <f...@q...googlegroups.com>
<hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
<4...@2...googlegroups.com>
<hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipdpi$of3$1@inews.gazeta.pl>
<hipf3m$p8l$1@node1.news.atman.pl> <hiplrn$qo9$1@inews.gazeta.pl>
<s77v77d8y5e6$.dlg@lepper.institute.com>
<hiq9cl$fvk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com>
<hiqb5t$jb5$4@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com> <4b50b138$1@news.home.net.pl>
<1...@l...institute.com>
<yr6mb3ydz9mg$.c354i4gu5n8l.dlg@40tude.net>
<4q0bexbjtrek$.dlg@lepper.institute.com>
<hiqges$215$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<elfunsyro6s5$.dlg@lepper.institute.com>
<1...@4...net>
<19zbwbt993gkd$.dlg@lepper.institute.com>
<1tjr0f7wqqjmo$.a3lafd3aj76h$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1263590279 2813 82.210.140.98 (15 Jan 2010 21:17:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 21:17:59 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <1tjr0f7wqqjmo$.a3lafd3aj76h$.dlg@40tude.net>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247462
[ ukryj nagłówki ]Marcin Stankiewicz pisze:
> Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
> napisał(a):
>
>> ...a do jazdy na codzień inne auta, znacznie cichsze...
>> CBDU
>
> Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ bo lubi od
> czasu do czasu posłuchać jak pracuje silnik na 8000 rpm, prawda ?
Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd.
Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji.
Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm.
> Poza
> tym - szlifirkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego
> przy spacerowych rpm wystrczy do jazdy.
Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście
poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być
z 1.1.
> Jak dla mnie to EOT - po raz kolejny udowadniasz, że jak ktoś betonem
> się urodził, to takim umrze :)
Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie
mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie
emocjonalne, a nie merytoryczne. Od dawna wiadomo, że wygodnie
i komfortowo jeździ się samochodami benzynowymi, wolnossącymi o sporych
pojemnościach i nic tego nie zmieni. Owszem, są różne kombinacje, które
pozwalają na "podobne" zachowania innych "układów" (np. spory diesel
z automatyczną skrzynią), ale to nie jest to samo i na dłuższą metę
męczy użytkownika, który z wiekiem chce spokoju i możliwości.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.10 22:39 Tomasz Pyra
- 15.01.10 22:44 J.F.
- 15.01.10 22:49 raddek
- 15.01.10 22:51 Tomasz Pyra
- 15.01.10 23:19 Marcin Stankiewicz
- 15.01.10 23:47 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 15.01.10 23:53 Robert Rędziak
- 15.01.10 23:54 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 15.01.10 23:55 to
- 15.01.10 23:55 to
- 16.01.10 00:40 Brzezi
- 16.01.10 02:56 to
- 16.01.10 02:59 to
- 16.01.10 09:09 Karolek
- 16.01.10 11:36 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=