  • 381. Data: 2014-12-25 14:24:53
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-25 14:16, k...@g...com wrote:

    > Tez jestem zdania żeby Policja zgarniała wszystkich zagrażających innym i sobie jak
    najszybciej.

    A wcześniej pisałeś, że ma się do czego spieszyć, ot strzelali, ot na
    kosy się tłuką:

    "Policji takie uprawnienie nie jest specjalnie potrzebne. Bo jak ktoś
    zgłaszał że słyszał strzały albo że jest wypadek to policja może
    przyjechać jako ostatnia."

    > Ale nie może przy okazji narażać niewinnych czy nie związanych ze sprawą, jak ten
    przejechany na pasach.

    Oczywiście, i tego nie kwestionuje - ma jechać tak jak się da, ale
    bezpiecznie - ocenia to kierownik radiowozu, bo tylko on jest na miejscu
    i za swoje decyzje odpowiada.

    > Cała akcja z kogutami, uprzywilejowaniem itp poszła się zwyczajnie jebać.

    Tak też bywa... Nie ma 100% bezpiecznej prędkości, nie ma ludzi, którzy
    się nigdy nie mylą.

    Shrek.

  • 382. Data: 2014-12-25 22:30:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Ty - przed innym samochodem moga się zatrzymać, a przed pieszym nie?
    > ---
    > Pociągi też mogą zatrzymać się przed innym pociągiem, a przed samochodem
    > nie ?

    Krótkie pytanie - czy jesteś zwolennikiem nadpierwszeństwa dla Tirów?
    Znaczy wszystkie zasady dotyczące pierwszeństwa pozostają te same, tylko
    nie wolno ci "wtargiwać" przed tiry nawet jak mają cie po prawej ręce,
    ustąp pierwszeństwo itp. Innymi słowy masz normalnie pierwszeństwo przed
    Tirem, chyba że jedzie Tir? Jak nie, no to niestety twój argument z
    pociągiem jest trochę do dupy. Z kilku powodów.
    ---
    Rozumiem, nie pasuje pociąg to zaczepiasz się o tiry

  • 383. Data: 2014-12-25 22:37:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Czyli są niepotrzebni jako pierwsi bo każdy przed nimi podejmie akcję
    > ratunkową. Zniknąłeś konieczność jazdy radiowozu na kogutach do wypadku.

    Praktyka pokazuje, że niestety potrzebni (choć zwykle są za późno, żeby
    pomóc tym co nie oddychają), bo większość to tobie podobne osobniki,
    które pomocy nie udzielą - bo mają to w dupie, bo się boją, bo z
    jakiegoś powodu są przekonania, że im nie wolno i jeszcze takie bzdury
    powtarzają w internatech.
    ---
    A kiedykolwiek są potrzebni ? Mnie się wydaje, że mają pomoc w dupie
    bardziej niż "kogutki"

    W zasadzie najskuteczniej byłoby przeszkolić
    kierowców lawet - oni są pierwsi i bez "bomb";)
    ---
    Różne pomysły są na istnienie. Niektórzy np wierzą, że Ziemia jest płaska.

  • 384. Data: 2014-12-26 07:51:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-25 22:30, re wrote:

> [...]
    > pociągiem jest trochę do dupy. Z kilku powodów.
    > ---
    > Rozumiem, nie pasuje pociąg to zaczepiasz się o tiry

    Zaraz - to ty ustawiałeś pierwszeństwo według masy i prędkości, więc
    bądź mężczyzną i nie odwracaj kota ogonem. Rozumiem, że skoro nie pasują
    ci TIRy (co d o których pewna analogia w ruchu drogowym jednak istnieje
    w przeciwieństwie do pociągów, które generalnie w miejskim ruchu
    ulicznym raczej nie grają większej roli), to zaczepiasz się o pociągi?
    To może wnieśmy dyskusję wyżej. Skoro samochody mogą się zatrzymywć
    przed samolotami...

    http://i.widelec.org/zdjecia/3120/gibraltar_airport_
    22_s.jpg

    Innymi słowy podtrzymuję - skoro poruszasz kwestię masy, to według
    twoich kryterów -

    - samochody maja pierwszeństwo nad pieszymi i rowerzystami,
    - rowerzyści nad pieszymi,
    - duze mobilki nad małymi mobilkami,
    - tramwaje nad dużymi mobilkami
    - pociągi nad resztą,
    - napdierwszeństwo mają samoloty.

    Gdzie to się nie zgadza z twoją argumentacją dotyczącą prędkości i masy
    (czyli pędu jak się domyślam)?

    Shrek.

  • 385. Data: 2014-12-26 08:09:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-25 22:37, re wrote:

    > W zasadzie najskuteczniej byłoby przeszkolić
    > kierowców lawet - oni są pierwsi i bez "bomb";)
    > ---
    > Różne pomysły są na istnienie. Niektórzy np wierzą, że Ziemia jest płaska.

    A inni, że nie ma powodów na uprzywilejowanie samochodów policji...

    EOT - dochodzę do wniosku, że w tym wątku występują głownie oszołomy o
    skrajnych poglądach - albo policja powinna na bombach zapierdalać nawet
    po kebaba, albo w ogóle nie powinna mieć radiowozów na bombach, w
    zasadzie w ogóle nie musi mieć radiowozów, bo jak przyjedzie następnego
    dnia, to też nic się nie stanie.

    EOT. takiego zlotu oszołomów, to dawno nie widziałem.

    Shrek.

  • 386. Data: 2014-12-26 11:02:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > - pociągi nad resztą,
    > - napdierwszeństwo mają samoloty.
    >
    > Gdzie to się nie zgadza z twoją argumentacją dotyczącą prędkości i masy

    Jeszcze statki wam zostały :)

  • 387. Data: 2014-12-26 11:08:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-26 11:02, Czesław Wiśniak wrote:

    > Jeszcze statki wam zostały :)

    O, właśnie;) I kwestia amerykańskiego niszczyciela i latarni morskiej;)

    Shrek.

  • 388. Data: 2014-12-26 11:35:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Zaraz - to ty ustawiałeś pierwszeństwo według masy i prędkości, więc
    bądź mężczyzną i nie odwracaj kota ogonem.
    Ale nie zamierzam dyskutować czy samochód cięższy o 2kg od drugiego ma
    pierwszeństwo czy nie ma a do takiej dyskusji twoje argumenty prowadzą.
    Przecież jak jest sterowanie ruchem, to jak pociągowi zaświeca się czerwone
    to zatrzymuje się, tak samochodowi na przejściu zaświeca się. Ale jak baba
    przebiegła przejście i facet który jechał o włos minął ją i którego
    widziałem naprzeciwko mnie niemal się zesrał ze strachu to ... no nie
    chciałbym być na jego miejscu ani tym bardziej na miejscu takiego co taką
    stuknął.

[...]

    Z moją się zgadza, ale Ty mówiłeś, że samochody nie powinny mieć
    pierwszeństwa nad pieszymi.

  • 389. Data: 2014-12-26 11:39:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-26 11:35, re wrote:

> [...]
    > Ale nie zamierzam dyskutować czy samochód cięższy o 2kg od drugiego ma
    > pierwszeństwo czy nie ma a do takiej dyskusji twoje argumenty prowadzą.

    Poważnie uważasz, że TIR jest cięższy od twojego auta o 2 kg? Czym jeździsz?

> [...]
    > (czyli pędu jak się domyślam)?
    > ---
    > Z moją się zgadza, ale Ty mówiłeś, że samochody nie powinny mieć

    Aha - czyli jednak TIRy mają mieć pierwszeństwo. Genialnie;)

    Shrek.

  • 390. Data: 2014-12-26 11:42:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > Różne pomysły są na istnienie. Niektórzy np wierzą, że Ziemia jest płaska.

    A inni, że nie ma powodów na uprzywilejowanie samochodów policji...
    Poruszmy jeszcze kwestię uprzywilejowania policjantów otrzymujących
    emerytury po 15 latach pracy.

    PS. Tak, oszołomy