-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1.9 dci - dymi i słaby
Date: Wed, 20 Apr 2011 16:40:08 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 38
Message-ID: <iomr8b$csa$1@news.onet.pl>
References: <iomoj3$27c$1@news.onet.pl> <iompju$om9$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: dmf154.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1303310411 13194 83.24.61.154 (20 Apr 2011 14:40:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Apr 2011 14:40:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <iompju$om9$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363145
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-20 16:12, Albercik pisze:
> W dniu 20.04.2011 15:54, Ariusz pisze:
>> Witam
>> Mam taki problem Laguna 1.9 dci (160 tys. km - przebieg raczej realny -
>> choć po tym co zrobiłem nie powinno mieć to znaczenia)
>>
>> Samochód dymi i momentami, a często prawie cały czas słaby czasem zapala
>> się komunika: fault in fuel injection
>>
>
> poczytaj na http://renaultlaguna.pl/forum/index.php
> tam jest kopalnia wiedzy o tym silniku.
> co do EGR to samo odpięcie wtyczki może nie wystarczyć jak jest
> zapieczony w pozycji otwartej. Najlepiej zaślepić dziada. Na powyższym
> forum masz dokładne manuale jak i co robić.
> poczytaj o "regulacji turbiny", też jest w manualach.
>
>
>
Manuale czytałem, ja nie bardzo lubię i chcę się w to bawić - raczej
chciałem szybko coś zlokalizować i ewentualnie mechanikowi, który
powinien o tym wiedzieć powiedzieć/ udowodnić, że ni zrobił wszystkiego
co powinien - bo wziął sporo kasy za naprawę.
Założyłem, że skoro brał olej - w turbinie narobiło się sporo syfu to
tym bardziej w EGRze może być syf. Odpięcie wtyczki to banalna robota w
moim zasięgu na coś więcej wolę się nie pisać - mam sporo innej roboty i
zajmować się autem, które ma jeździć mi się nie uśmiecha. Jak będę już
musiał to pewnie tym się zajmę.
Na razie chciałbym zlokalizować przyczynę.
Po dzisiejszych objawach przypuszczam, że zawór może jeszcze działa bo
rano na zimnym (jeszcze dobrze nie rozgrzanym) silniku było ok, w
południe gdzie słońce świeciło było wszystko nagrzane już od razu dało
się odczuć spadek mocy
Ariusz
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.11 18:24 Karol
- 20.04.11 20:39 Tomasz Gorbaczuk
- 21.04.11 08:45 Agent
- 21.04.11 09:02 Albercik
- 21.04.11 10:52 Agent
- 26.04.11 11:02 Ariusz
- 26.04.11 11:08 Ariusz
- 26.04.11 11:18 Albercik
- 27.04.11 10:29 Ariusz
- 27.04.11 10:56 Albercik
- 09.05.11 09:20 Ariusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...