  • Data: 2011-05-09 09:20:28
    Temat: Re: 1.9 dci - dymi i słaby
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-27 10:56, Albercik pisze:

    > Dymić mógł z tego powodu nawet na pewno. Za mało powietrza, za dużo
    > paliwa, dymek jak w banku.

    > Podziel się rezultatami.
    Jestem po regulacji

    w międzyczasie 2x miałem wyciek oleju, gdzieś coś źle założyli i
    wyciekał olej - jakaś uszczelka pod turbiną - ???

    Teraz wydaje się ok, raz go coś na zimnym silniku przymuliło i zadymił
    ale generalnie chodzi ok. Wg. mechanika w katalizatorze nazbierało się i
    zanim tego nie przedmucha może czasem coś się przydławić.

    No ale to było 1 raz na 0,5 tys.

    Jeszcze muszę trochę pojeździć

    Ariusz