  • Data: 2011-04-26 11:18:13
    Temat: Re: 1.9 dci - dymi i słaby
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2011 11:02, Ariusz pisze:

    > Też mi się tak wydaje, dziś mają umówić się z serwisantem z ASO który
    > podłączy "swój" komputer i pojeździ tym autem. Zobaczymy co wyskoczy.
    > Bo problem pojawia się chwilami.

    Zwrócicie uwagę na czujnik doładowania, jest on pomiędzy IC a
    przepustnicą, jego wymiana to 3minuty roboty, lecz za darmo go nie
    rozdają, ale może znajdziesz jakiegoś życzliwego co by się zamienił na
    kilka dni aby wyeliminować tą możliwość. Objawy można by podciągnąć pod
    jego uszkodzenie.. Nie wiem czy na komputerze jest rejestrowany jakiś
    błąd od tego czujnika, trzeba by się dokładnie przyjrzeć wartością jakie
    on podaje, czy są to wartości rozsądne.

    Czasem może wystarczy go tylko przeczyścić, sprawdzić kontakt na kostce..