  • Data: 2011-04-20 16:12:13
    Temat: Re: 1.9 dci - dymi i słaby
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2011 15:54, Ariusz pisze:
    > Witam
    > Mam taki problem Laguna 1.9 dci (160 tys. km - przebieg raczej realny -
    > choć po tym co zrobiłem nie powinno mieć to znaczenia)
    >
    > Samochód dymi i momentami, a często prawie cały czas słaby czasem zapala
    > się komunika: fault in fuel injection

    poczytaj na http://renaultlaguna.pl/forum/index.php
    tam jest kopalnia wiedzy o tym silniku.
    co do EGR to samo odpięcie wtyczki może nie wystarczyć jak jest
    zapieczony w pozycji otwartej. Najlepiej zaślepić dziada. Na powyższym
    forum masz dokładne manuale jak i co robić.
    poczytaj o "regulacji turbiny", też jest w manualach.