  • Data: 2011-06-25 22:52:09
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-25 16:34, *kogutek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników był
    > odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie. Jak się wie
    > co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy element.
    > Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z jego
    > krawędzi była gorzej chłodzona.

    Nawet trollem trzeba umieć być - na pierwszy rzut oka wydajesz się być
    inteligentny, dosyć łatwo ci idzie odpisywanie na posty dołujące twoje
    rojenia, ale tutaj już przeszedłeś sam siebie - weź ty nam napisz jakim
    cudem taki silnik ze świecą żarową w formie tłoka (fragmentu) w ogóle
    odpali?

    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)