-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Sat, 25 Jun 2011 22:52:09 +0200
Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
Lines: 19
Message-ID: <iu5hqd$p85$1@news.onet.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
<u...@4...com>
<iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu4mj4$oac$1@inews.gazeta.pl>
<iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs33606.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1309035150 25861 91.94.3.78 (25 Jun 2011 20:52:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 20:52:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl-PL; rv:1.9.2.18)
Gecko/20110616 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379158
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2011-06-25 16:34, *kogutek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników był
> odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie. Jak się wie
> co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy element.
> Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z jego
> krawędzi była gorzej chłodzona.
Nawet trollem trzeba umieć być - na pierwszy rzut oka wydajesz się być
inteligentny, dosyć łatwo ci idzie odpisywanie na posty dołujące twoje
rojenia, ale tutaj już przeszedłeś sam siebie - weź ty nam napisz jakim
cudem taki silnik ze świecą żarową w formie tłoka (fragmentu) w ogóle
odpali?
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 22:52 Waldek Godel
- 25.06.11 22:55 DoQ
- 25.06.11 22:57 Maciek
- 25.06.11 23:05 pm
- 25.06.11 23:20 neoniusz
- 26.06.11 00:04 ToMasz
- 26.06.11 00:13 kogutek
- 26.06.11 01:09 Czarek Daniluk
- 26.06.11 01:45 Bugatti
- 26.06.11 02:08 kogutek
- 26.06.11 02:31 Bugatti
- 26.06.11 08:11 Grejon
- 26.06.11 10:10 ToMasz
- 26.06.11 10:19 J.F.
- 26.06.11 10:29 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=