-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: 1.8 TDCI wywaliło płyn przez korek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5cf4ca90$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5cf67567$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
From: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
Date: Wed, 5 Jun 2019 21:45:17 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5cf81bd1$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.74.152.179
X-Trace: 1559763921 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 89.74.152.179:50082
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2657958
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-06-04 o 23:01, s...@g...com pisze:
> Ale jak masz watpliwosci to lepiej odpusc. Szczegolnie ze sie szczypiesz o 1500pln
kiedy to jest w praktyce normalna cena za naprawe czegokolwiek.
Zdaję sobie z tego sprawę, po prostu jak dodałem sobie do ceny
wyjściowej konieczność zainwestowania w samą wymianę rozrządu 2k, to się
już zrobiła średnia oferta. A ten wywalony korek mi jeszcze narobił
wątpliwości. Może trochę spanikowałem, ale nie mam dużego ciśnienia na
zmianę auta, po prostu trafiła się okazja niby pewnego auta, ale z tą
pewnością to różnie bywa, bo niby auto sprowadzone indywidualnie 3 lata
temu przez jakiegoś znajomego handlarza, ale czy nie był cofnięty
licznik to na 100% taki pewny bym nie był.
Inna sprawa że mój obecny kombi 1,9 TDI trochę mnie rozpieścił jeśli
chodzi o awaryjność, czy koszty części i napraw.
Kupiłem od Niemca jak miał 165k (przebieg zgadzał się z danymi w ASO),
obecnie ma 245k, silnik suchy i chodzi dalej jak zegarek, odpala
dosłownie na dotyk, odczyty z wtrysków na komputerze ok, turbo nadal
oryginalne i śmiga. Wymieniłem tylko świece, czujnik temperatury G62 i
rozrząd, wszystko kosztowało "grosze". Na naprawach nie oszczędzam, coś
świruje to wymieniam/naprawiam. Aż żal by mi było go się teraz pozbywać
za jakieś śmieszne pewnie pieniądze.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.19 22:59 Budzik
- 05.06.19 23:04 s...@g...com
- 09.06.19 21:24 P.B.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=