eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.
    Date: Mon, 4 Mar 2019 12:40:57 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <q5j2s7$ner$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <8...@g...com>
    <q58oja$pbs$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <5c785f4c$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5ao4b$i86$1$viktoriu@news.chmurka.net> <q5aodn$e57$1@dont-email.me>
    <q5apiu$it5$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5c7acef7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5eoef$kn7$2@node1.news.atman.pl> <q5f0l7$464$1$Adam@news.chmurka.net>
    <q5h5ej$ulo$1@node1.news.atman.pl> <q5hjg9$4pi$1$Adam@news.chmurka.net>
    <q5iqmb$kdb$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 4 Mar 2019 11:40:55 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
    logging-data="24027";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.1
    In-Reply-To: <q5iqmb$kdb$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651432
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-04 o 10:21, viktorius pisze:
    > W dniu 2019-03-03 o 23:12, Adam pisze:
    >
    >> W każdym razie w skrócie założenia: silnik miał przejeździć w Afryce
    >> milion kilometrów. I to na tamtejszym paliwie (albo czymś
    >> przypominającym paliwo) i serwisowany przez tamtejszych "mechaników" -
    >> czyli w zasadzie bez serwisu.
    >> Konstrukcja silnika z lat powojennych (żeliwo, komora wstępna), ale
    >> materiały jak najbardziej współczesne (wytrzymałość). Zresztą
    >> bush-taxi całe było tak projektowane. Nawet nie miały korbek do szyb
    >> bo te mogą się zepsuć. Miały przesuwane szyby jak w Nysce.
    >>
    > Bo liczy się grupa docelowa.
    > Jak na Europe, to szyby elektryki, jak na Afryke, to przesuwne (dopóki
    > nie będą wybite).
    > Ale pojedzie na wszystkim, co ma oktany. Podejrzewam, że np filtr
    > powietrza za to bardziej zaawansowany, bo zapylenie większe. Wkład
    > papierowy w takich przypadkach to ostatnie, co można zastosować. Bo skąd
    > taki wkład wziąć pośrodku Afryki? Pewnie rozwiązania jak z wojska,
    > cyklonowe.

    Albo stare, sprawdzone, typu mokry filtr olejowy.
    A wcześniej snorkel z cyklonem wielkości wiadra.

    Kolega, który zjeździł część Afryki, mówił, że nieraz z powodu zapylenia
    jechało się dosłownie na czuja, ale o filtry go nie pytałem.

    >> Czyli konstrukcja i założenia podobne, jak w prawdziwych jeszcze
    >> ciągnikach - więc i jak we wspomnianym przez Ciebie renaulcie. A w
    >> ciągniku liczy się moment obrotowy, a nie moc.
    >>
    >>
    > To Cię muszę zmartwić, bo w C-360 i wcześniejszych C-255, C-4011 był
    > wtrysk bezpośredni...
    >

    Tego nie wiedziałem, dzięki.
    Nie miałem okazji oglądać silników ciągnikowych na stole.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: