  • 11. Data: 2009-10-29 16:43:17
    Temat: Re: Random
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > W ogóle nie będzie losowy, bo ten szum zawsze jest taki sam (w życiu bym
    > nie zgadł dopóki nie sprawdziłem - proponuję zrobić 1x1 piksel, zawsze
    > wyjdzie fiolet przy gausie).

    Ehm, a zaszumiles posiew, czy zawsze startowales od defaulta? ;)

    Hint: funkcja zazwyczaj nazywana Randomize.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2009-10-29 19:41:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Ehm, a zaszumiles posiew, czy zawsze startowales od defaulta? ;)

    Hm... to się zmienia tylko gdy się ręcznie zmieni stopień ''mocy szumu''
    (wystarczy zmienić jakkolwiek wartość i powrócić do poprzedniej).
    Niestety, nie działa w pętli (w akcji). Ale mogę sobie wygenerować pasek
    szumu ręcznie, a potem odcinać po pikselku i stąd brać wartości koloru.

    > Hint: funkcja zazwyczaj nazywana Randomize.

    A to wiem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-10-30 08:36:24
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 29 of Oct 2009 09:02, Janko Muzykant wrote:

    > W ogóle nie będzie losowy, bo ten szum zawsze jest taki sam (w życiu
    > bym nie zgadł dopóki nie sprawdziłem - proponuję zrobić 1x1 piksel,
    > zawsze wyjdzie fiolet przy gausie).
    > Tak się da, ale źródła muszą być zewnętrzne.

    To w takim razie trzeba zrobić skrypt porównujący rzeczywiste
    temperatury (np z http://weather.noaa.gov/weather/current/EPWR.html
    z prognozowanymi (np z http://new.meteo.pl/index_coamps.php)
    Losowość będziesz miał zapewnioną.

    --