  • 1. Data: 2009-10-28 07:45:16
    Temat: Canon A640 - pytanie techniczne
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Witam.

    Mam taki aparat i te elementy oslaniajace obiektyw sa jakies luzne.

    Jak go obracam to widac, ze sie to przesuwa.

    To chyba nie jest normalne co ? Spotkal sie ktos z takim uszkodzeniem ?

  • 2. Data: 2009-10-28 14:41:23
    Temat: Re: Canon A640 - pytanie techniczne
    Od: j...@i...pl

    > Mam taki aparat i te elementy oslaniajace obiektyw sa jakies luzne.
    >
    > Jak go obracam to widac, ze sie to przesuwa.
    >
    > To chyba nie jest normalne co ? Spotkal sie ktos z takim uszkodzeniem ?

    Czekaj, ale co się obraca luzem: klapki-lamelki zamykające obiektyw, gdy ten
    się chowa przy wyłączaniu [wtedy faktycznie masz problem], czy ten pierścień
    na obudowie aparatu na zewnątrz ruchomej tulei obiektywu? Bo może chodzi Ci o
    ten pierscień -to zaślepka maskująca gwint tulejki/adaptera filtrów i
    nasadkowych konwerterów. Wszystkie [przynajmniej starsze] Canony serii A go
    mają, odkreca się go, by przykręcic wspomnianą tulejkę. O ile to on, to po
    prostu dokreć, jeśli się obluzował.
    Pozdrawiam
    -J.

  • 3. Data: 2009-10-28 16:31:05
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czekaj, ale co się obraca luzem: klapki-lamelki zamykające obiektyw,

    Dokladnie to.

    Jak teraz czytam co napisalem to sam nie jestem pewny czy bym to
    zrozumial.