  • 11. Data: 2009-11-09 18:42:59
    Temat: Re: Ramka cyfrowa - poradźcie
    Od: "MW" <r...@g...pl>

    Użytkownik "T2" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hd60s2$i4a$1@inews.gazeta.pl...

    > Niedawno kupiłem rodzicom ramkę Toshiba Q81 za 250 zł.
    > Odtwarza jpg, dzwięk w mp3 (można zrobić slideshow z muzyką) oraz filmy
    > MJPEG. Tylko w instrukcji nie ma informacji o ograniczeniu ok. 2000 plików
    > a powyżej kilkuset nie działa automatyczny slideshow.
    > Mimo to moim zdaniem rewelacja w swojej klasie cenowej.

    Miałem w ręku Toshibę (modelu nie pamiętam) i miała jedną wnerwiającą wadę:
    nie rozróżniała katalogów, tylko pakazywała wszystkie jpgi jakby były w
    jednym worku.
    Jak na karcie było np. 1000 zdjęć a chciało się obejrzeć te od 400-500 to
    zaczynał być problem:(
    Jak to wygląda w tej Toshibie, którą masz?
    M.