  • 21. Data: 2009-10-07 07:23:14
    Temat: Re: Radom Air Show 2009 (zdjęcia)
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Paź, 22:42, Kyniu <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > 4. Nie jestem przekonany do kadrowania, chyba wolałbym pion

    Próbowałem tak, ale wydawało mi się, że poziomy jest bardziej
    oryginalny, pionowy wydał mi się zbyt oczywisty.

    > 5. Przycialbym tego nieba z lewej

    Może rzeczczywiście byłoby lepiej, formacja nie byłaby tak centralnie.

    > 6. No tak, wywaliles RAW'y, a ja bym to chcial zobaczyc w kolorze
    > 7. jak wyzej

    Ha! To są jedyne rawy jakie zostawiłem. Gdy nie jestem pewien czy
    "wycisnąłem" z danego zdjęcia wszystko, to zostawiam oryginał :)

    Można je obejrzeć tutaj (każdy plik po ok. 3MB):
    http://www.tomaszworek.com/galleries/radomairshow200
    9/IMGP3437_oryginal.jpg
    http://www.tomaszworek.com/galleries/radomairshow200
    9/IMGP3484_oryginal.jpg
    Zdjęcia bez przycinania, wywołane ACR z PSE7, balans bieli "As Shot",
    wszystkie ustawienia "Default".

    > 8. Nudne. No i opis do bani bo od kiedy czarne Iskry sa "bialo-czerwone".
    > Moim zdaniem do wywalenia z galerii.

    Eeee to tylko nazwa grupy akrobacyjnej...

    > 9. Te smugi jakis taki nieladny kolor maja.

    A mi właśnie się to wydało fajne, że wyszły jakieś takie czarne i
    kontrastują z chmurkami :)

    Dzięki wielkie za opinię!

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 22. Data: 2009-10-07 10:47:53
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 6-10-09 5:13 Pikus' był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > To nie jest zdjecie tego samolotu, ktory ulegl katastrofie - mial inne
    > maskowanie i numer ;)

    To JEST ten sam. Mam go na fotach tuż sprzed katastrofy - numer 63 jest
    dobrze czytelny.

    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 23. Data: 2009-10-07 16:50:58
    Od: Krzysztof 'blondi' Tobias <w...@p...onet.pl>

    > Ja jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałem nawet na oczy :P

    http://picasaweb.google.pl/NomaDFH/Tribute#537665668
    9378501698

    Czyzby to byla wlasnie Cobra ?

    pzdr,
    K.

  • 24. Data: 2009-10-07 21:31:19
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 00:23:14 -0700 (PDT), Tomasz Worek napisał(a):

> [...]
    9/IMGP3484_oryginal.jpg
    > Zdjęcia bez przycinania, wywołane ACR z PSE7, balans bieli "As Shot",

    No i bardzo fajne. Dobra obrobka, moze jakas zabawa B&W plus kolor dymow -
    cos takiego kombinowanego jak powiedzmy
    http://k-y-n-i-u.deviantart.com/art/Jumper-1-1393284
    82 czy
    http://k-y-n-i-u.deviantart.com/art/3005-131239869 i efekt moze byc
    ciekawy.

    Kyniu

  • 25. Data: 2009-10-20 12:40:10
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 6 Paź, 05:13, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:220008fb-a619-45de-93e6-238775585a24@
    k41g2000vbt.googlegroups.com...

    > To nie jest zdjecie tego samolotu, ktory ulegl katastrofie - mial inne
    > maskowanie i numer ;)- Ukryj cytowany tekst -

    Niestety - mylisz się.
    Byłem również na przylotach (w rejonie lotniska byłem od wczesnego
    poranka w czwartek).
    Z Białorusi przyleciały tylko 3 samoloty:
    - Su-27, który uległ katastrofie
    - Su-24, który był na wystawie statycznej
    - IŁ-76, który był na wystawie statycznej.

    Zarówno trening, kołowanie w sobotę (które jednak zostało zatrzymane
    po kilku metrach - ze względu na prognozowane pogorszenie pogody), jak
    i lot niedzielny zakończony katastrofą - robił dokładnie ten sam
    samolot. Chodzą sprzeczne opinie jeśli chodzi o skład załogi w
    piątkowym treningu/niedzielnym feralnym locie.

    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 26. Data: 2009-10-20 12:49:23
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 7 Paź, 18:50, Krzysztof 'blondi' Tobias <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    > http://picasaweb.google.pl/NomaDFH/Tribute#537665668
    9378501698

    > Czyzby to byla wlasnie Cobra ?
    >
    > pzdr,
    > K.

    To było odpalenie flar podczas szczytowego momentu robienia świecy -
    następnie ostre nurkowanie w dół połączone z dalszym odpalaniem flar.
    Liczyłem na to, że ten moment zobacze w niedzielę z innej perspektywy
    (ja to widziałem w piątek praktycznie nad sobą - stąd wyglądało to
    dość płasko).
    Tu masz przykład, jak to wyglądało z innego miejsca (od strony
    lotniska).
    http://mp.pr.radom.pl/airshow/cf/flary2.jpg - autor empe (http://
    www.cyberfoto.pl/inne-tematy-zdjec/103338-air-show-2
    009-radom-od-czwartku.htm)

    Podczas treningu nie robili cobry.
    Podobno - mieli ją zrobić w niedzielnym pokazie - ale to tylko
    podobno.
    Akurat ten manewr jest jest bardzo dużym obciążeniem dla organizmu
    pilota. (ale tu znów opieram się tylko na wypowiedziach naszych
    pilotów, którzy rozmawiali o tym z białorusinami).

    Grzesiek "Nomad_FH"