  • 1. Data: 2009-10-05 08:01:50
    Temat: Radom Air Show 2009 (zdjęcia)
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam ponownie!

    Zapraszam do kolejnej galerii lotniczej, tym razem z ostatniego Radom
    Air Show (to była moja pierwsza wizyta na tej imprezie):

    http://www.tomaszworek.com/gallery-radomairshow2009.
    html

    Tym razem, dla odmiany jestem całkiem zadowolony z rezultatów, więc
    proszę uprzejmie o sprowadzenie mnie na ziemię (albo jeszcze lepiej -
    do parteru).

    Trochę tych zdjęć dużo, ale nie mogę się zdecydować czego by się tu
    jeszcze pozbyć (liczę na Waszą pomoc). Wiem natomiast, że muszę
    zbierać na dłuższe szkło... no i doskonalić warsztat oczywiście :)

    Pozdrawiam, Tomasz

    AAAAAA! Byłbym zapomniał! Rawy już wywaliłem :)

  • 2. Data: 2009-10-05 08:19:10
    Temat: Re: Radom Air Show 2009 (zdjęcia)
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Trochę tych zdjęć dużo, ale nie mogę się zdecydować czego by się tu
    > jeszcze pozbyć (liczę na Waszą pomoc). Wiem natomiast, że muszę
    > zbierać na dłuższe szkło... no i doskonalić warsztat oczywiście :)

    Ostatnie mnie nie przekonuje, reszta bardzo mi sie podoba!

    > AAAAAA! Byłbym zapomniał! Rawy już wywaliłem :)

    Przypadkiem?

    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-10-05 08:21:07
    Od: "Tomek" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Moim zdaniem ciekawe fotki. Myślę, że warto byłoby je uporządkować, tak aby
    w jednym wierszu były o podobnych rozmiarach.

    pozdrawiam

    --
    Tomek
    ---

  • 4. Data: 2009-10-05 08:36:01
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    >Tym razem, dla odmiany jestem całkiem zadowolony z rezultatów, więc
    >proszę uprzejmie o sprowadzenie mnie na ziemię (albo jeszcze lepiej -

    Na to na tej grupie to mozesz liczyc ;-)

    >Trochę tych zdjęć dużo, ale nie mogę się zdecydować czego by się tu
    >jeszcze pozbyć (liczę na Waszą pomoc). Wiem natomiast, że muszę
    >zbierać na dłuższe szkło... no i doskonalić warsztat oczywiście :)

    Eee nie duzo.. Spoko. Co Cie tak ciagnie do nietypowych proporcji zdjec? Ja
    wiem, ze to moze byc fajne (sam tak mam), ale to musi wszystko grac i miec
    sens. Nie wiem jak u innych, ale przy wielu zdjeciach czuje jakis dysonans,
    ze cos jest nie tak. Np. przy Red Arrows nr 4, 5, albo nr 11 - Midnight
    Hawks.
    Natomiast podoba mi sie nr 6 (Red Arrows), choc jakby troszke za ciemne,
    smoliste.
    A nr 10 (Midnight Hawks), to jakby odbic lustrzanie tak by lecialy od lewej
    do prawej i zostawic im (jesli mozna) wiecej tego dymu, to byloby nawet,
    nawet :)

    >Pozdrawiam, Tomasz
    >
    >AAAAAA! Byłbym zapomniał! Rawy już wywaliłem :)

    Spoko, wymyslimy gremialnie jakas kare ;-)

    Thomas

  • 5. Data: 2009-10-05 08:56:18
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Paź, 10:19, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Przypadkiem?
    >
    > Pozdr.

    Cóż, właściwie nie przypadkiem. Po wywołaniu zdjęć wywalam rawy bo:
    1. Zajmują mi dużo miejsca.
    2. Nie chce mi się ich archiwizować ;)
    3. Kiedyś je trzymałem, ale odkąd zająłem się na "poważnie" fotografią
    - 16-11-2006 - moje pierwsze zdjęcia z lustra :)))) - ani razu nie
    miałem potrzeby otwarcia rawa już raz wywołanego zdjęcia (po raz
    pierwszy taka potrzeba pojawiła się z "okazji" zdjęć które popełniłem
    na krakowskim pikniku lotniczym - wątek z poprzedniego tygodnia).

    Wiem, że niektórzy uważają, że wywalanie rawów to jak wywalanie
    negatywów, ale filmy wywoływało się chyba jednak troszkę łatwiej -
    wystarczyło zanieść do labu, a teraz ja każdego rawa obrabiam ręcznie,
    bez korzystania z automatu. Nie chciałoby mi się robić tego jeszcze
    raz - wolę zrobić jakieś nowe zdjęcia :)

    Może po prostu następnym razem poczekam z usuwaniem, aż Szanowna Grupa
    wyrazi swoją opinię i zgodę na wywalenie :)))

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 6. Data: 2009-10-05 08:57:49
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Paź, 10:21, "Tomek"
    <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl> wrote:

    > Moim zdaniem ciekawe fotki. Myślę, że warto byłoby je uporządkować, tak aby
    > w jednym wierszu były o podobnych rozmiarach.

> [...]

    To ograniczenie mjego skryptu do galerii, który wyświetla je
    alfabetycznie. W wolnej chwili może dodam ten nowy feature :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 7. Data: 2009-10-05 09:35:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Worek wrote:
> [...]
    > jeszcze pozbyć (liczę na Waszą pomoc). Wiem natomiast, że muszę
    > zbierać na dłuższe szkło... no i doskonalić warsztat oczywiście :)

    za dużo? nie imho to całkiek tyle ile trzeba.

    a jakim szkiełkiem to robisz zakładam, ze więcej niż 200 :) chyba że dużo
    kadrujesz.

    dalej za małe :)

    > Pozdrawiam, Tomasz
    >
    > AAAAAA! Byłbym zapomniał! Rawy już wywaliłem :)

    niecnoto, to jest zły pomysł szczególnei jak robisz to poważniej.

  • 8. Data: 2009-10-05 09:55:18
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Paź, 11:35, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > za dużo?  nie imho to całkiek tyle ile trzeba.

    To dobrze, najgorsze co mozna zrobić to zamęczyć oglądającego ilością
    mateiału. Wybranie tych kilku zdjęć ze stu nie było łatwe, wszystkie
    paznokcie mam poobgryzane ;)

    > a jakim szkiełkiem to robisz  zakładam, ze więcej niż 200 :)  chyba że dużo
    > kadrujesz.

    Tamron 70-200 podpięty do Pentaxa K-m. O ile w Krakowie (Małopolski
    Air Show) jest to zakres ogniskowych "w sam raz", to na takiej
    imprezie jak Radom nadaje się tylko do fotografowania formacji w
    locie. Pojedyncze samoloty ciężko się tym robi - do tego chyba
    przydałoby się coś w rodzaju Sigmy 50-500.

    > dalej za małe  :)

    Kurde, u mnie na 1024x768 ledwo mieszczą się na ekranie (Firefox 3.5,
    pełny ekran).

    > niecnoto, to jest zły pomysł szczególnei jak robisz to poważniej.

    Nie wiem, czy to co robię mozna nazwać "na poważnie". To po prostu
    hobby, nie praca :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 9. Data: 2009-10-05 12:34:39
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Zapraszam do kolejnej galerii lotniczej, tym razem z ostatniego Radom
    > Air Show (to była moja pierwsza wizyta na tej imprezie):

    Fajne, jestem na TAK.

    Przyznam, że trochę się czaiłem na tegoroczne AirShow, ale coś ostatnio
    za dużo tych wypadków lotniczych i wymiękłem...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 10. Data: 2009-10-05 13:22:22
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    >Pozdrawiam, Tomasz
    >
    >AAAAAA! Byłbym zapomniał! Rawy już wywaliłem :)

    Galeria niezla. W Radomiu bylem, widzialem tez to na zywo. Warto bylo
    przyjechac chocby dla samych Red Arrows. Warunki do focenia nie byly
    najlatwiejsze, bo dlugiy czas robilo sie fotki centralnie pod slonce.
    Dobrze, ze potem troche chmur sie pojawilo co w sumie dalo ciekawe efekty na
    zdjeciach. Ale gdyby tak za rok bylo przez caly czas bezchmurne niebo to
    sila rzeczy nie cykniesz fotki nadajacej sie do kalendarza. Poza tym
    samoloty Hawk to dosc ruchliwe bestie i najlepiej miec pod reka dwie
    puszki - jedna z tele, druga z szerokim katem, np. przydatny kiedy rysowali
    dymem serce na niebie...

    Adameck