    From: "Adameck" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Radom Air Show 2009 (zdjęcia)
    Date: Mon, 5 Oct 2009 15:22:22 +0200

    >Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    bn.googlegroups.com...
    >Witam ponownie!
    >.
    >Zapraszam do kolejnej galerii lotniczej, tym razem z ostatniego Radom
    >Air Show (to była moja pierwsza wizyta na tej imprezie):
    >
    >http://www.tomaszworek.com/gallery-radomairshow2009
    .html

    >Tym razem, dla odmiany jestem całkiem zadowolony z rezultatów, więc
    >proszę uprzejmie o sprowadzenie mnie na ziemię (albo jeszcze lepiej -
    >do parteru).
    >
    >Trochę tych zdjęć dużo, ale nie mogę się zdecydować czego by się tu
    >eszcze pozbyć (liczę na Waszą pomoc). Wiem natomiast, że muszę
    >bierać na dłuższe szkło... no i doskonalić warsztat oczywiście :)
    >
    >Pozdrawiam, Tomasz
    >
    >AAAAAA! Byłbym zapomniał! Rawy już wywaliłem :)

    Galeria niezla. W Radomiu bylem, widzialem tez to na zywo. Warto bylo
    przyjechac chocby dla samych Red Arrows. Warunki do focenia nie byly
    najlatwiejsze, bo dlugiy czas robilo sie fotki centralnie pod slonce.
    Dobrze, ze potem troche chmur sie pojawilo co w sumie dalo ciekawe efekty na
    zdjeciach. Ale gdyby tak za rok bylo przez caly czas bezchmurne niebo to
    sila rzeczy nie cykniesz fotki nadajacej sie do kalendarza. Poza tym
    samoloty Hawk to dosc ruchliwe bestie i najlepiej miec pod reka dwie
    puszki - jedna z tele, druga z szerokim katem, np. przydatny kiedy rysowali
    dymem serce na niebie...

    Adameck