  • 71. Data: 2024-07-26 16:52:16
    Temat: Re: RadioStop - ojejkujejku, ukradli
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 26.07.2024 15:22, heby wrote:
    > On 26/07/2024 15:11, io wrote:

    > Mirek dostało
    No i po co to było? Co w ten sposób chciałeś uzyskać? Udowodnić?
    Wkurzyć mnie?
    Zabolało cie coś i chcesz oddać?

    Pisz sobie jak chcesz, tylko nie narzucaj tego innym.

    --
    Mirek

  • 72. Data: 2024-07-26 16:58:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2024 16:52, Mirek wrote:
    > No i po co to było? Co w ten sposób chciałeś uzyskać?
    Dokladnie to samo, kiedy kilka postów wczesniej przyczepiłeś się do tego
    samego aspektu zupełnie z dupy.

    Zawsze traktuje rozmówców tak samo, jak oni mnie. Ponieważ zazwyczaj
    masz krótką pamięć, to tutaj cytat:

    "Które z was to ona?"

    Zwalnia mnie to z bycia uprzejmym.

    > Zabolało cie coś i chcesz oddać?

    Nie, uważam za przezabawne jak przyłapuje się przeciętnego usenetowca na
    hipokryzji.

    > Pisz sobie jak chcesz, tylko nie narzucaj tego innym.

    Podpisuje się pod tą radą wszystkimi rękami i udzielam Ci jej również.

  • 73. Data: 2024-07-26 17:00:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2024 16:48, Mirek wrote:
    > Ja nie strzelałem.

    Wiem, nmap strzelał, dostałeś odpowiedź bez sensu, bo i założenie jakie
    masz na temat tego co widzisz jest bez sensu.

    > A ty nie masz śladu odporności na socjotechnikę.

    Łomatko.

    Ale socjotechnika. Zapytać kogoś o jego IP i dostać odpowiedź którą i
    tak można wyczytać w nagłówku maila. Zatrudnij się wobec tego jako
    pentest.... a nie, może to się źle kojarzyć.

    > Wzajemnie.

    Już skopany.

  • 74. Data: 2024-07-26 17:17:44
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 26.07.2024 16:58, heby wrote:
    > On 26/07/2024 16:52, Mirek wrote:

    > "Które z was to ona?"

    Pytanie jak najbardziej na miejscu. Zwrot "oboje" odnosi się do pary
    kobieta-mężczyzna.

    > Zwalnia mnie to z bycia uprzejmym.

    No nie wiem. Zwrot był błędem gramatycznym i wystarczyło się do tego
    przyznać pisząc *obaj, a nie pajacować z poprawnością gender.
    Z resztą oboje nie odnosiło się do mnie, więc wszelkie ataki skierowane
    we mnie były tylko twoim autorstwem.

    --
    Mirek

  • 75. Data: 2024-07-26 17:23:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.07.2024 o 16:41, heby pisze:

    > Czyli sugerujesz, że metody zabezpieczeń bazują na białku
    > nieudzielajacym informacji?
    >
    > A ja myślałem, że lata 80 są za nami.
    >
    > Jak ostatnio sprawdzałem, to raczej wszelakie zabezpieczenia są
    > projektowane tak, aby białko nie miało jak wpłynąc na ich jakość. Ale
    > może ja w innej rzeczywistości jestem, gdzie zamiast tajnych haseł na
    > samoprzylepnych karteczkach stosuje się jakieś np. TPMy których białko
    > nie da rady popsuć.

    No to chyba nie ma problemu, prawda? :-)

  • 76. Data: 2024-07-26 17:28:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2024 17:17, Mirek wrote:
    > Pytanie jak najbardziej na miejscu.

    Nie, to tylko pompowanie własnego ego.

    > No nie wiem. Zwrot był błędem gramatycznym

    Więc był poza tematem. Mogłeś sobie go oznaczyć OT i pokazać palcem. Ale
    postanowiłeś napompować przy oakzji ego, bo innych argumentów brakło. No
    i wyszło jak zawsze w dysputach z Tobą.

    > przyznać pisząc *obaj

    Tak bym zrobił gdybyś pokazał błąd.

    Ale postanowiłeś uzewnęcznić swoje skrywane tajemnice w sposób złośliwy.

    Nie mam żadnego obwiązku trzymać się od tego momentu etykiety, sensu i
    logiki. Ba, uważam wręcz za przezabawne podpuszczanie dalej, co czasami
    ujawnia prawdziwą naturę człowieka.

    >, a nie pajacować z poprawnością gender.

    Ten temat nie jest o gender. Nie ja włożyłem do niego gender. Pajacowac
    sobie mogę do woli, jesli dyskutant stara się przyczepić do wszystkiego,
    byle nie merytoryki. To naprawdę czysta radość.

    > Z resztą oboje nie odnosiło się do mnie, więc wszelkie ataki skierowane
    > we mnie były tylko twoim autorstwem.

    Nie, to tylko wykazanie hipokryzji, typowej dla skumbrii w tomacie.

    Daj se już spokój.

    Standardowo wpierdalasz się do dyskusji w trybie dyrektorskim, palniesz
    jakieś gówno, okazuje się że nie wiesz o czym mowa, wiec zmieniasz temat
    na jakiś czepialski i odchodzisz zwycięski. Nie znudziło Ci się przez te
    wszystkie lata w kółko walić głową w mur?

    Fakt że w ogóle o tym "oboje" dyskutujemy dalej naprawdę stawia Cie w
    bardzo podejrzanym świetle. Sugeruje abyś po prostu zamknął temat i
    skupił się na tym IP. Tam idzie Ci kiepsko, ale przynajmniej we właściwą
    stronę.

  • 77. Data: 2024-07-26 17:29:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2024 17:23, io wrote:
    > No to chyba nie ma problemu, prawda? :-)

    O ile tylko kolej znajduje się gdzieś bliżej niż lata 80, to nie ma
    problemu. U nich zawsze z tym kłopot.

  • 78. Data: 2024-07-26 17:30:04
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 26.07.2024 17:00, heby wrote:
    > On 26/07/2024 16:48, Mirek wrote:

    > Wiem, nmap strzelał, dostałeś odpowiedź bez sensu, bo i założenie jakie
    > masz na temat tego co widzisz jest bez sensu.

    Niczym nie strzelałem. Nie strzelam nmapem do nieswoich adresów.

    > Ale socjotechnika. Zapytać kogoś o jego IP i dostać odpowiedź którą i
    > tak można wyczytać w nagłówku maila.

    Nie mniej jednak wolał byś mi podać hasło do vpn-a niż przyznać się do
    błędu.

    --
    Mirek

  • 79. Data: 2024-07-26 17:32:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2024 17:30, Mirek wrote:
    > Niczym nie strzelałem. Nie strzelam nmapem do nieswoich adresów.

    Ale przecież OpenVPN nie wyssałeś z palca. Wiem. Otwarłeś jedną z setek
    stron dajacych dostęp do nmapa. Ale sprytnie! Prawidziwy hacker, nie da
    się złapać za rękę i zawsze profesjonalnie potrafi stronę otworzyć.

    > Nie mniej jednak wolał byś mi podać hasło do vpn-a niż przyznać się do
    > błędu.

    Nie mam hasła do VPNa. Wchodź śmiało, zapraszam.

  • 80. Data: 2024-07-26 17:39:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.07.2024 o 17:29, heby pisze:

    > O ile tylko kolej znajduje się gdzieś bliżej niż lata 80, to nie ma
    > problemu. U nich zawsze z tym kłopot.

    Od głowy zależy.