    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: RadioStop - ojejkujejku, ukradli
    Date: Fri, 26 Jul 2024 17:28:16 +0200
    <v7ueon$2erlf$1@dont-email.me> <v7uh44$2f72m$1@dont-email.me>
    <v7uihp$2fhpv$1@dont-email.me>
    <a...@n...chmurka.net>
    <v7vu39$2pv4q$1@dont-email.me> <v7vvdk$ui9$2@news.chmurka.net>
    <v803k2$8p2$1@news.chmurka.net> <v803ms$2qtjl$1@dont-email.me>
    <v805a5$afl$2@news.chmurka.net> <v805u4$2qn4l$10@dont-email.me>
    <v807ak$c8o$1@news.chmurka.net> <v807u7$2qn4l$16@dont-email.me>
    <v80d70$frt$2@news.chmurka.net> <v80dj4$2sc0d$1@dont-email.me>
    <v80emo$frt$3@news.chmurka.net>

    On 26/07/2024 17:17, Mirek wrote:
    > Pytanie jak najbardziej na miejscu.

    Nie, to tylko pompowanie własnego ego.

    > No nie wiem. Zwrot był błędem gramatycznym

    Więc był poza tematem. Mogłeś sobie go oznaczyć OT i pokazać palcem. Ale
    postanowiłeś napompować przy oakzji ego, bo innych argumentów brakło. No
    i wyszło jak zawsze w dysputach z Tobą.

    > przyznać pisząc *obaj

    Tak bym zrobił gdybyś pokazał błąd.

    Ale postanowiłeś uzewnęcznić swoje skrywane tajemnice w sposób złośliwy.

    Nie mam żadnego obwiązku trzymać się od tego momentu etykiety, sensu i
    logiki. Ba, uważam wręcz za przezabawne podpuszczanie dalej, co czasami
    ujawnia prawdziwą naturę człowieka.

    >, a nie pajacować z poprawnością gender.

    Ten temat nie jest o gender. Nie ja włożyłem do niego gender. Pajacowac
    sobie mogę do woli, jesli dyskutant stara się przyczepić do wszystkiego,
    byle nie merytoryki. To naprawdę czysta radość.

    > Z resztą oboje nie odnosiło się do mnie, więc wszelkie ataki skierowane
    > we mnie były tylko twoim autorstwem.

    Nie, to tylko wykazanie hipokryzji, typowej dla skumbrii w tomacie.

    Daj se już spokój.

    Standardowo wpierdalasz się do dyskusji w trybie dyrektorskim, palniesz
    jakieś gówno, okazuje się że nie wiesz o czym mowa, wiec zmieniasz temat
    na jakiś czepialski i odchodzisz zwycięski. Nie znudziło Ci się przez te
    wszystkie lata w kółko walić głową w mur?

    Fakt że w ogóle o tym "oboje" dyskutujemy dalej naprawdę stawia Cie w
    bardzo podejrzanym świetle. Sugeruje abyś po prostu zamknął temat i
    skupił się na tym IP. Tam idzie Ci kiepsko, ale przynajmniej we właściwą
    stronę.