  • 31. Data: 2012-08-01 21:38:25
    Temat: Re: RS232
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > nie rozumiemy się, dlaczego DTR w Vinculum to wyjście?

    Bo w urządzeniu DTE linia DTR jest wyjściem. Jest to przecież Data Terminal
    Ready, sygnał oznaczający gotowość DTE. Nie wiem co Ci się tu nie zgadza.

    > a CTR to wejście -

    Nigdy nie słyszałem o CTR. Jeśli mówisz o CTS, to oczywiście tak. Odbiera
    przecież sygnał gotowości DCE (Clear To Send).

    > wkleiłem datasheeta...

    I wszystko się tam zgadza z wymogam odnośnie DTE.

    > jak to mam w końcu połączyć do PC?

    Już pisałem, kablem null-modem. Taki kabel połączy TXD, RXD, RTS, CTS
    jednego urządzenia z (odpowiednio) RXD, TXD, CTS, RTS drugiego urządzenia.

    > zwraca uwagę
    > fakt, że TxD i RxD opisane są prawidłowo...

    Wszystkie są prawidłowo.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 32. Data: 2012-08-01 21:45:47
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Bo w urządzeniu DTE linia DTR jest wyjściem. Jest to przecież Data
    > Terminal Ready, sygnał oznaczający gotowość DTE. Nie wiem co Ci się tu nie
    > zgadza.

    Jemu się nic nie zgadza. Albo jaja sobie robi, albo kompletny debil. Mam go
    dawno w KF, ale czasem wyłazi w wątkach.

    Waldek

  • 33. Data: 2012-08-01 21:48:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jemu się nic nie zgadza. Albo jaja sobie robi, albo kompletny debil. Mam
    > go
    > dawno w KF, ale czasem wyłazi w wątkach.
    >
    > Waldek

    no to Waldek specjalnie dla Ciebie: pierdol się pedale!

  • 34. Data: 2012-08-01 21:50:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > I wszystko się tam zgadza z wymogam odnośnie DTE.

    to vinculum jest DTE? coś to chyba nie jest prawdą... szmaciany pdf, godny
    Platformy Obywatelskiej - mogą sobie pownioskować... dla mnie słaby.

  • 35. Data: 2012-08-01 22:03:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    że niby mam połączyć Data Terminal Ready
    Clear To Send, a co to za kombinacja alpejska wyjdzie?
    no ale połączę zobaczę, pewnie nic z tego nie będzie, ale trzeba
    sprawdzić...

  • 36. Data: 2012-08-01 22:04:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to już USB jest prostsze niż ten powalony RS232...

  • 37. Data: 2012-08-01 22:07:51
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Miałem dziś trochę wolnego, więc pomyślałem, że odpowiem na te nieszczęsne
    posty. Ale jeśli ktoś w każdym swoim poście wręcz błaga o plonka, to nie
    pozostaje mi nic innego jak spełnić tę prośbę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 38. Data: 2012-08-01 22:23:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    cóż, ale dzięki

  • 39. Data: 2012-08-02 03:05:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-08-01 21:45, Waldemar Krzok pisze:

    > Jemu się nic nie zgadza. Albo jaja sobie robi, albo kompletny debil. Mam go
    > dawno w KF, ale czasem wyłazi w wątkach.

    No co ty. On jest profesjonalistą - elektronikiem. Na pl.praca.szukane
    dawał w czerwcu ogłoszenie, że szuka pracy na 1-3 miesiące.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 40. Data: 2012-08-02 10:09:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > No co ty. On jest profesjonalistą - elektronikiem. Na pl.praca.szukane
    > dawał w czerwcu ogłoszenie, że szuka pracy na 1-3 miesiące.

    schowaj się do euro...