  • 21. Data: 2013-11-21 00:20:11
    Temat: Re: Pytanie o mysz
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:528aa787$0$2168$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale u mnie 78 MB ważyła _aktualizacja_...

    Czasem aktualizacja to właśnie program instalacyjny (programistom nie chce
    się opracowywać patcha do starszych wersji, więc jako aktualizacja wychodzi
    podstawowa instalka).

  • 22. Data: 2013-11-21 12:29:55
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle BQB napisał w środa, 20 listopada 2013 23:09:

    > Mój poprzedni szef od zawsze miał laptopy dla siebie i myszką nie
    > umiał

    Ja myszką umiem, ale jak sobie na laptopie ładnie
    skonfigurowałem gesty na touchpadzie (przewijanie, zamykanie
    programów, minimalizacja okien itp.) to korzystanie z myszki okazało
    się jednak mniej wygodne. Poza tym od normalnego położenia dłoni na
    klawiaturze do myszki jest ok. 30 cm (na laptopie mniej, oczywiście,
    jak nie ma klawiatury numerycznej), a touchpad jest dosłownie pod
    ręką.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 23. Data: 2013-11-21 12:46:59
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-20 22:47, Zakonspirowany pisze:

    > Mam M$ Natural Ergonomic 7000 i do pisania i multimediów jest
    > rewelacyjnaa,

    Mi chodziło jedynie o sformułowanie jakiego użyłeś:

    "Co nie zmienia faktu, że Microsoft, dla bardzo zbliżonego zestawu,
    potrzebuje zaledwie 15 MB."

    Twierdzę, że Microsoft nigdy nie miał zbliżonego zestawu więc nie ma
    czego porównywać. Nawet ten zestaw, o którym piszesz wypada
    funkcjonalnie bardzo blado. Mysz nie ma połowy przycisków (a raczej
    ogólnie: manipulatorów) i zapewne nie da się jej dostosować do każdej
    aplikacji niezależnie.

    Nie mam pewności ale klawiatura, z tego co pamiętam, nie posiada
    edytowalnych systemów menu więc też bieda. Np. pod jednym przyciskiem
    mam listę ulubionych programów, pod innym listę dokumentacji, z której
    non-stop korzystam, pod jeszcze innym linki do różnych paneli WWW, gdzie
    bez przerwy grzebię. No i wiele innych - dla mnie mniej użytecznych
    funkcji.

    Co więc porównujemy? Słonia do biedronki?

    Marek

  • 24. Data: 2013-11-21 20:04:04
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 21-11-2013 12:46, Marek pisze:
    > Co więc porównujemy? Słonia do biedronki?

    Pisałem o swoich zestawach...

    Logitech:
    K: http://www.logitech.com/en-us/product/wireless-keybo
    ard-k350
    M: http://www.logitech.com/en-us/product/anywhere-mouse
    -mx?crid=7

    Microsoft:
    K+M:
    http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/natural-er
    gonomic-desktop-7000

    Funkcjonalność mają bardzo zbliżoną. Wiem, bo mam i obu dość intensywnie
    używam.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 25. Data: 2013-11-22 12:33:43
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-21 20:04, Zakonspirowany pisze:

    > Pisałem o swoich zestawach...

    Rozumiem. Tak więc sytuacja jest taka jak opisałem. Logitech wrzuca
    mnóstwo urządzeń do jednego drivera i dlatego staje się on przerośnięty.
    Gdy kupisz inny zestaw, nawet taki wypasiony jak mój, to po podłączeniu
    zostanie on zidentyfikowany i w driverze pojawią się nowe funkcje. Nie
    musisz niczego doinstalowywać. Zapewne programistom jest łatwiej
    programować takie środowisko lecz konsekwencją jest to, że np.
    zaawansowany program katalogująco - graficzny, jakim jest ACDSeePro,
    jest mniejszy (68MB) od drivera myszy i klawiatury.

    Marek