  • 1. Data: 2009-05-04 16:46:57
    Temat: Pytanie: KODAK PROFESSIONAL DCS Custom Looks
    Od: ryszardbocian <r...@g...com>

    Witam serdecznie.

    Używam do "wywoływania" plików raw programu Kodak Professional Photo
    Desk. Mam pytanie do użytkowników tego programu.
    Zainstalowałem dostępny opcjonalnie zestaw profili "KODAK PROFESSIONAL
    DCS Custom Looks Software" (http://www.kodak.com/global/en/
    professional/products/cameras/looks/looksMain.jhtml)
    .
    Niestety nadal w Photo Desk'u nie mam do większości z nich dostępu
    nich dostępu, widoczne są jedynie portret i produkt w wersji kolor i
    czarno-białej Czyżby to oprogramowanie wykrywało jakim aparatem
    wykonano zdjęcie (mam stary model kodaka) i w zależności od tego
    udostępniało odpowiednie profile ?
    Czy ktoś z Was ma doświadczenia w tej materii?

    pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2009-05-04 17:12:58
    Temat: Re: Pytanie: KODAK PROFESSIONAL DCS Custom Looks
    Od: ryszardbocian <r...@g...com>

    Aktualizacja:
    Trafiłem na trop. Po otwarciu pliku raw zapisanego innym aparatem
    (nowszy model) mam więcej profili do dyspozycji. Niestety jest tak jak
    sądziłem. Zestaw profili dla mojego aparatu jest bardzo ograniczony :(

    pozdrawiam