  • 1. Data: 2009-05-04 15:44:29
    Temat: Sigma 18mm f3.5 AF Canon
    Od: q...@g...com

    Nie dziala mi przyslona w tej sigmie z aps-c. Ciekawe czy wszystkie
    tak maja, czy tylko moja z tego gatunku Sigm?
    Pozdrowienia StaM

  • 2. Data: 2009-05-05 05:55:43
    Temat: Re: Sigma 18mm f3.5 AF Canon
    Od: j...@a...at

    On 4 Mai, 17:44, q...@g...com wrote:
    > Nie dziala mi przyslona w tej sigmie z aps-c. Ciekawe czy wszystkie
    > tak maja, czy tylko moja z tego gatunku Sigm?
    > Pozdrowienia StaM

    na stronie sigmy jest lista obiektywow , w ktorych sigma zmienia chip
    i przyslony dzialaja ponownie w calym zakresie.
    nie z kazdym obiektywem da sie to zrobic.

    XX

  • 3. Data: 2009-05-05 10:49:31
    Od: p...@p...onet.pl

    > Nie dziala mi przyslona w tej sigmie z aps-c. Ciekawe czy wszystkie
    > tak maja, czy tylko moja z tego gatunku Sigm?
    > Pozdrowienia StaM

    Uzywalem tej Sigmy z Nikonem D70 i wszystko bylo ok
    Pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2009-05-06 10:06:41
    Od: q...@g...com

    On 5 Maj, 07:55, j...@a...at wrote:
    > na stronie sigmy jest lista obiektywow , w ktorych sigma zmienia chip
    > i przyslony dzialaja ponownie w calym zakresie.
    > nie z kazdym obiektywem da sie to zrobic.

    Niestety mojej nie ma na tej liscie:-(
    Dzieki za odpowiedzi.
    StaM