  • 1. Data: 2009-05-04 12:15:52
    Temat: Pytanie o panoramke na stronie www
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Witam.

    Pytanie laika o www.
    Czasami na stronka widuje sie zdjecia zlozone w panoramke 360 stopni.
    Przyklad:

    http://www.galeriamuzyczna.pl/

    Po lewej stronie u gory.
    Czy ktos mi podpowie jakiego oprogramowania mozna/warto uzyc do
    zmontowania zdjec i stworzenia takiej prezentacji pod www ?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-05-04 20:58:15
    Temat: Re: Pytanie o panoramke na stronie www
    Od: berni <b...@p...fm>

> [...]
    > Czy ktos mi podpowie jakiego oprogramowania mozna/warto uzyc do
    > zmontowania zdjec i stworzenia takiej prezentacji pod www ?

    Jeśli rozwiązanie ma być darmowe to polecam Hugin + Panosalado ;)
    przykład użycia owego duetu np. tu
    http://www.pol-knit.pl/content/virtual-tour

    pzdr
    Berni

  • 3. Data: 2009-05-04 21:36:28
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    a kliknij na znak zapytania. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 4. Data: 2009-05-05 06:56:17
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Jeśli rozwiązanie ma być darmowe to polecam Hugin + Panosalado ;)
    > przykład użycia owego duetu np. tu
    > http://www.pol-knit.pl/content/virtual-tour

    Fajne. Wlasnie cos takiego chcialbym sie nauczyc robic.
    Nie prowadzisz czasami jakis kursow? ;)

    Waldek

    www.waldek.sewera.pl

  • 5. Data: 2009-05-05 22:54:03
    Od: berni <b...@p...fm>

    Waldemarrr pisze:

    > Fajne. Wlasnie cos takiego chcialbym sie nauczyc robic.
    > Nie prowadzisz czasami jakis kursow? ;)

    Kursow niestety nie ;)

    Ale tak na dobra sprawe wszystko co trzeba wiedziec dostepne jest za
    free w internecie (nie wiem jak z wersjami PL ale materialow ANG pod
    dostatkiem). Chyba najwiekszy problem to troche walki z Huginem i jego
    punktami kontrolnymi.

    Gdy juz mamy gotowa panorame (np. sferyczna z hugina) to wystarczy to
    wrzucic do panosalado (tutoriale rowniez w necie), a jezeli chcialbys
    jeszcze latwiej to teraz ludzie od panosalado uruchomili projekt
    Spincontrol (na http://panosalado.com/) dzieki ktoremu nie trzeba znac
    flasha ani grzebac sie w XML'ach i panoramki 'opakowuje' sie flashem
    bardzo przyjemnie w kreatorze :)

    Z pozostalych spraw czysto technicznych to oczywiscie bardzo przydatna
    jest glowica do statywu do panoram 3d no i szeroki obiektyw ;)

    pzdr
    berni,extensa.pl