  • 11. Data: 2010-12-08 04:16:17
    Temat: Re: PrzymarzajÄ…ce drzwi
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Hej!
    >
    > Tym razem mnie te&#191; dopad&#179;o: wszystkie boczne drzwi koszmarnie mi
    > przymarzaj&#177;. Co do&#182;wiadczeni grupowicze poradz&#177; dobrego?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kie&#179;czewski
    Teraz to leczenie syfa pudrem. Na jesieni się to robi. Zadnych cudow nie trzeba.
    Wystarczy najtanszy wosk do lakieru. Pzreciera sie nim uszczelki i plaszczyzny
    do ktorych dotykaja. Pzred zima woskuje samochod na grubo. przecieram szmata od
    woskowania uszczelki i tam gdzie dotykaja. Nigdy nie mialem problemow z
    zamarzaniem. To nigdy to jakies 30 zim. Patent po ojcu pzrejety.

  • 12. Data: 2010-12-08 09:03:50
    Temat: Re: PrzymarzajÄ&#8230;ce drzwi
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-08, kogutek <k...@o...pl> wrote:

    > Teraz to leczenie syfa pudrem. Na jesieni się to robi. Zadnych cudow nie trzeba.

    Teraz już jest zrobione i działa.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-12-08 14:23:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Dec 2010 04:16:17 +0100, kogutek wrote:
    >Teraz to leczenie syfa pudrem. Na jesieni się to robi. Zadnych cudow nie trzeba.
    >Wystarczy najtanszy wosk do lakieru. Pzreciera sie nim uszczelki i plaszczyzny
    >do ktorych dotykaja.

    Hm ... woski petrochemiczne nieodpornej gumie szkodza.

    J.