  • 1. Data: 2010-11-29 22:48:42
    Temat: Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    No dzis jaka pogoda byla to kazdy wie.
    Akurat do przetestowania nowego Partnera.

    No i niestety na zime to wielka porazka.

    Nadmuch na szybe jest tak zaprojektowany ze po lewej i prawej zostaje bardzo
    duzo wolnej przestrzeni na ktora nie leci powietrze, efekt jest taki ze tam
    wszystko zamarza. Dopiero po takim fest nagrzaniu polecialo z pedem
    powietrza :P

    Wycieraczki sa umieszczone bardzo nisko w zwiazku z czym wszystko na nich
    zamarza, zaaaajefajnie.

    No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
    grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-11-29 22:56:27
    Temat: Re: Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:48:42 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
    > grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????

    nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
    kłania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-11-29 23:04:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:

    > nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
    > kłania.

    Tak, tak. Zagrzej w taką pogodę dobre stare 1.9 D/TD/TDI VW.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 4. Data: 2010-11-29 23:06:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-29 22:56, Waldek Godel pisze:

    > nie wszystkie HDi, tylko wszystkie common raile. Wysoka sprawność się
    > kłania.

    Raczej wiekszosc diesli.

  • 5. Data: 2010-11-29 23:19:47
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Raczej wiekszosc diesli.

    jest tam takie cudo jak grzalki nurnikowe, ale widocznie za kiepskie

  • 6. Data: 2010-11-29 23:26:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Raczej wiekszosc diesli.

    1.6 crdi w Kii nie ma tego typu problemów.

  • 7. Data: 2010-11-29 23:41:49
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-29 22:48, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > No i najciekawsze czy wszystkie HDI maja tak ze jak sie stoi w korku i
    > grzeje nawiewem to temperatura spada do ~70 stopni ?????
    Nie tylko. 1.3 cdti, rozgrzany do 95'C na trasie, -3'C na dworze, nawiew
    na maks (4/4), i po chwili stania w korku temp silnika spada calkowicie
    ponizej skali (a skala jest 70-110'C), tak jak przy zupelnie zimnym
    silniku. Z nawiewow leci letnie powietrze, w srodku tez sie robi zimno...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2010-11-29 23:49:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Tak, tak. Zagrzej w taką pogodę dobre stare 1.9 D/TD/TDI VW.
    >
    > --

    Mialem w Polo 1.4D i nie bylo takich jajec. Owszem czasami w korku tem
    poszla lekko w gore, ale nie ze temperatura silnika spadala.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-11-30 00:08:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ah, w takich momentach przydaje się 29 letnia benzyna 1.8 :D Mi już
    pomimo -2 kilka razy wentylator chłodnicy się załączał :)

  • 10. Data: 2010-11-30 00:10:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 23:06:47 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Raczej wiekszosc diesli.

    Nie, stare diesle z komorą pośrednią grzeją się bez problemu, np. stary
    dobry XUD

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel