  • 1. Data: 2010-11-29 22:06:45
    Temat: [OT] Wiem kiedy nastapi koniec Świata
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Stanie się to w roku, w którym drogowcy zaskoczą zimę ;-)

  • 2. Data: 2010-11-29 22:23:14
    Temat: Re: [OT] Wiem kiedy nastapi koniec Świata
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:06:45 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Stanie się to w roku, w którym drogowcy zaskoczą zimę ;-)

    Więc koniec świata był w 2005 roku.
    Opad miał byc w nocy (faktycznie był, nad ranem), drogowcy posypali suche
    drogi solą już o godzinie 20.
    Drogi były suche, więc sól nie miała się jak rozpuścić, na asfalcie była
    warstwa kryształków. W sumie było bardziej ślisko niż na śniegu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-11-29 22:54:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:pv5sub5u5fhf.dlg@lepper.institute.com>:

> [...]
    > drogi solą już o godzinie 20.
    > Drogi były suche, więc sól nie miała się jak rozpuścić, na asfalcie była

    Czyli nie zaskoczyli zimy, tylko mieli kiepskie prognozy.

    > W sumie było bardziej ślisko niż na śniegu.

    A gdyby była burza piaskowa...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-11-30 07:29:46
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik 'Tom N' napisał:

    > Czyli nie zaskoczyli zimy, tylko mieli kiepskie prognozy.

    > A gdyby była burza piaskowa...
    Hmmm, opony "piaskowki" trzeba by zalozyc i plugi ale bez piaskarek na drogi wyslac
    :-) ;P
    pozdrawiam

    Oskar Wilde