  • 1. Data: 2009-04-22 18:08:53
    Temat: Przycisk dwustopniowy
    Od: glatocha <g...@g...com>

    Witam,
    poszukuj? przycisków dwustopniowych, co? ale przycisk spustu migawki w
    aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o
    gdybym móg? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.

    pozdrawiam
    g.

  • 2. Data: 2009-04-22 20:38:51
    Temat: Re: Przycisk dwustopniowy
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <M...@n...onet.pl>,
    g...@g...com says...

> [...]
    > aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o
    > gdybym móg? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.

    ehh, kodowania nie ustawiłem, to napiszę jeszcze raz, mam nadzieję, że
    będzie dobrze

    Witam,
    poszukuję przycisków dwustopniowych, coś ale przycisk spustu migawki w
    aparatach, czyli nacisk do połowy a potem do końca. Fajnie by było
    gdybym mógł powybrzydzać trochę w rozmiarach, kolorach itd.

    pozdrawiam
    g.

  • 3. Data: 2009-04-22 21:46:47
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    glatocha wrote:
> [...]
    > aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o
    > gdybym móg? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.

    strzelam... zobacz do TME i innych takich sklepow.

  • 4. Data: 2009-04-22 21:55:43
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <49ef904a$1@news.home.net.pl>, s...@s...net says...

    > strzelam... zobacz do TME i innych takich sklepow.

    heh, no jakbym najpierw nie popatrzył w sieci to by mnie tu zjedli
    zywcem :D:D

  • 5. Data: 2009-04-23 07:22:36
    Od: "Michał Augustyniak" <a...@k...pl>

> [...]
    >aparatach, czyli nacisk do połowy a potem do końca. Fajnie by było
    >gdybym mógł powybrzydzać trochę w rozmiarach, kolorach itd.

    Da się to zrobić przyklejając jeden przycisk na drugi.
    Jeśli weźmie się dwa różne przyciski - to jeden z nich zawsze wciśnie się
    pierwszy.
    -
    Michał Augustyniak

  • 6. Data: 2009-04-23 07:45:08
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "glatocha" <g...@g...com>
[...]

    Tja, powybrzydzal! Ja takiego gowna pol roku szukalem i dalem sobie spokoj.
    Nie ma! W sklepach to na mnie patrzyli jak na wariata. Jedyny taki przycisk
    jaki znalazlem, to przelacznik opuszczania szyby w Mercedesie. I musialem
    zastosowac.

    Andy

  • 7. Data: 2009-04-23 18:50:51
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    glatocha pisze:
> [...]
    > aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o
    > gdybym móg? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.

    ja takie cudo potrzebowałem do lutownicy pistoletowej. pół wciśniecia
    =45W całe wciśniecie=75W Kupiłem 2 mikroprzełączniki z blaszkami. Takie
    mikroprzełączniki produkowane chyba od lat 70siatych, czarne, wielkosci
    2,5x1x0.5cm z blaszką. Dwa skręcone razem, ale jedną z blaszek odgiąłem
    w góre drugą w dół. To wystarczyło zeby pierwszy załączał sie wyraźnie
    wcześniej, a włączenie drugiego, nie wyginało trwale blaszki.
    Niestety to kombinowanie, i układ nie jest mały...

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-04-28 19:19:46
    Od: Weglik <w...@g...com>

    On 22 Kwi, 23:55, glatocha <g...@g...com> wrote:

    > heh, no jakbym najpierw nie popatrzył w sieci to by mnie tu zjedli
    > zywcem :D:D

    w TME kupilem cos takiego :
    TACTM-63DA

    tylko ze malutkie strasznie - wlasnie jak do aparatu....

    Weglik
    ER5
    óć

  • 9. Data: 2009-04-28 22:54:07
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <38bdc320-42d6-4576-95db-3a6f66362764
    @f41g2000pra.googlegroups.com>, w...@g...com says...

    > w TME kupilem cos takiego :
    > TACTM-63DA
    >
    > tylko ze malutkie strasznie - wlasnie jak do aparatu....

> [...]

    Dzięki -> <piwo>