  • 11. Data: 2010-11-29 18:53:24
    Temat: Re: Przesyłanie fotografii bezpośrednio do komputera
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 07:31:01 -0800 (PST), eman napisał(a):

    > www.breezesys.com/DSLRRemotePro/ - dużo lepsze niż Canon EOS Utility,
    > polecam

    Cena ($175) jak do amatorskiego użycia dość wysoka.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2010-11-30 12:59:41
    Od: Slawek-L <Slawek-L@localhost>

    W dniu 2010-11-29 17:34, Mikolaj Machowski pisze:

    > Ten link może ci się przydać:
    >
    > http://www.diybookscanner.org/

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Widzę, że lepszym rozwiązaniem będzie zbudowanie
    zestawu opartego na 2 aparatach.
    Może nawet zamiast lustrzanki wystarczą jakieś
    kompakty.

    Pozdrawiam
    Sławek-L

  • 13. Data: 2010-11-30 18:20:37
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Slawek-L napisał:

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Widzę, że lepszym rozwiązaniem będzie zbudowanie
    > zestawu opartego na 2 aparatach.
    > Może nawet zamiast lustrzanki wystarczą jakieś
    > kompakty.

    Zależy do czego potrzebujesz. Jeśli tylko do przeniesienia treści: dwa
    niezłe kompakty będą kosztować tyle co jedna lustrzanka a znacznie
    usprawnią pracę. Jeśli wybierzesz Canony zainteresuj się CHDK. Może
    jeszcze bardziej da się usprawnić pracę.

    m.

  • 14. Data: 2010-12-01 00:16:39
    Temat: Re: Przesyłanie fotografii bezpo?rednio do komputera
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc_DOT_pl> napisał w
    wiadomości news:dc47f6dutc4obqeok5s64oab4a6bi3osr3@4ax.com...

    > Zabawa z polaryzacją nie ma w tym przypadku sensu. Wystarczy ustawić
    > źródła światła tak, aby światło odbite nie wpadało do obiektywu.
    > Profesjonalny "skaner" do książek ma podstawę w kształcie rozwartej
    > litery V, książka nie jest całkowicie otwarta co ułatwia utrzymanie
    > płaskości stron. Strony są dociskane dwoma szybami, też w kształcie V,
    > zabawka ma dwa aparaty robiące zdjęcia obu stron i działa całkowicie
    > automatycznie. Fajnie to wygląda :-)

    Kilka lat temu skanując książki wymyślilem sobie taki skaner właśnie, a tu
    się okazuje, że nic nowego nie odkryłem :)))

    Przemek

  • 15. Data: 2010-12-01 17:58:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 16:31, eman pisze:

> [...]

    Też, jeśli obiektyw to oferuje, czyli kompakty Canona. Mam tak z
    PowerShot A640 - steruje się WSZYSTKIMI funkcjami aparatu. A do
    reprodukcji to można też taki kompakt kupić i będzie równie dobrze.
    Filtr polaryzacyjny też można zamontować na nim.

  • 16. Data: 2010-12-02 08:34:44
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):

> [...]
    > reprodukcji to można też taki kompakt kupić i będzie równie dobrze.
    > Filtr polaryzacyjny też można zamontować na nim.

    1000D to nie kompakt, dlatego pytałem.
    Moje pytanie nie miało być uszczypliwe. Potrafię sobie wyobrazić, że w
    specjalizowanym sofcie jest funkcja ostrzenia przód-tył, nawet dla
    aparatów pozbawionych takich przycisków na korpusie (czyli lustrzanek).
    W końcu canonowski bagnet EF przenosi elektrycznie wszystkie informacje
    potrzebne obiektywowi, włącznie z komendami służącymi do ostrzenia.

    --
    Mirek