    From: Jarek <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Przerabianie fotela
    Date: Tue, 12 Jan 2010 01:18:16 +0100

    Witam!

    Czy ktoś spotkał się z przerabianiem mechaniki foteli ?
    Jestem dość wysoki i zakres regulacji fotela (sterowanie elektryczne)
    jest za mały żeby ustawić go sobie wygodnie. Żeby było ok, musiałbym
    podnieść przednią krawędź siedziska o kilka cm.
    Tak na logikę to powinno dać się zrobić. Jak nie przez przerobienie
    czegoś w mechanice, to może przez dołożenie jakieś gąbki.
    Nie wiem tylko kogo do tego szukać. Google mechaników od foteli jakoś
    nie znajdują...

    Jarek