  • 51. Data: 2009-05-28 13:46:17
    Temat: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik jansal napisał w wiadomości:

    > ale ja sie wcale nie chce wykazac , bynajmniej nie zamierzam.
    > po co , w jakim celu ??.
    > Komu i czemu to mialoby sluzyc?

    Pokazaniu jaki jesteś dobry w dziedzinie techniki w fotografii.

    > jesli ktos cos chce wiedziec a ja akurat wiem to pisze.

    I jak nie wiesz, to też piszesz. :>

    > co do pytania -
    > Przeciez nie jestem wrozka-skad mam wiedziec ?
    > Moze ktos inny potrafi rozpoznac - ja nie.

    Canon 450D + Sigma 70-300 - jeden strzał, bo więcej woda
    nie chciała łabędziowi kapać z dzioba.
    Jak widać nie ma problemu z AF.

    Żeby nie było, mam do dyspozycji 3 sztuki C450D i jakoś
    nie zauważyłem problemów z AF.

    -- Zibi(alejatotruskawkicukremposypuję)

  • 52. Data: 2009-05-28 14:05:32
    Od: j...@a...at

    > Pokazaniu jaki jesteś dobry w dziedzinie techniki w fotografii.

    dziekuje , to fajnie z Twojej strony ze tak sadzisz.
    robi mi sie zaraz milo -choc komplement niezasluzony Jestes chyba
    jedynym , ktory uwaza , ze jestem dobry w dziedzinie techniki
    fotografii. Ja jestem odmiennego zdania.
    Ale milo mi .Na prawde , wielkie dzieki , az sie troche
    zarumienilem .

    > Canon 450D + Sigma 70-300 - jeden strzał, bo więcej woda
    > nie chciała łabędziowi kapać z dzioba.
    > Jak widać nie ma problemu z AF.

    no i fajnie , bardzo fajnie.
    a ze w takim motywie miec nie powinen to oczywiste - na tak
    kontrastowy motyw jak biala szyja i czarne upierzenie moj tez czesciej
    trafial niz nie trafial , choc nie zawsze przy pierwszym podejsciu.
    Pisalem o tym ze na czarna kreche na bialym tle trafial . Pisalem
    rowniez ze na dlugiej ogniskowej jest lepiej , na szerokich gorzej ,
    znacznie gorzej.
    Mozesz pokazac to zdjecie w skali 100% ?

    > Żeby nie było, mam do dyspozycji 3 sztuki C450D i jakoś
    > nie zauważyłem problemów z AF.

    zeby nie bylo co ?

    Wielu nie zauwaza.
    Jesli chcesz zauwazyc to podepnij typowy uniwersalny zoom , przejdz
    sie po miescie i zrob na roznych ogniskowych kilka typowych nie
    udziwnianych , normalnych scen jakie robia np turysci.
    Jesli 9 kolenych zdjec na roznych ogniskowych beda ostre to uwierze ze
    masz egz., ktory robi ostre zdjecia.
    acha pokaz w skali 100 %

    wielkosci pocztowki wszystkie zdjecia sa niemal identycznie dobre i
    ostre,

    Tez mam ostre zdejcia z c450d szczegolne po resamplingu do ,malych
    wymiarow jak to zrobiles .
    problem w tym ze takie zdarzaly sie gdzies 1 na 10 moze rzadziej i to
    tez nie w 100% ostre-stad konieczniosc resamplingu.
    PO zmianie apartatu nieostre zdaza sie moze 1 na 20 , 30.

  • 53. Data: 2009-05-28 15:23:08
    Od: j...@a...at

    > Canon 450D + Sigma 70-300 - jeden strzał, bo więcej woda
    > nie chciała łabędziowi kapać z dzioba.
    > Jak widać nie ma problemu z AF.

    a juz powaznie:

    powiedz rozdzielczosc 600 *400 wybrales po to zeby ukryc nieostrosc
    tego zdjecia ?

    Pod tym wzgledem jest masakra

  • 54. Data: 2009-05-28 15:35:26
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

> [...]

    > Jak widać nie ma problemu z AF.

    a juz powaznie:
    powiedz rozdzielczosc 600 *400 wybrales po to zeby ukryc nieostrosc

    -----------------------
    Taka sama, jak w Twoich testach "czegokolwiek".
    Zauważyłeś analogię?

    -- Zibi

  • 55. Data: 2009-05-28 15:52:31
    Od: j...@a...at

    On 28 Mai, 17:35, "Zibi" <l...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Pod tym wzgledem jest masakra
    >
    > -----------------------
    > Taka sama, jak w Twoich testach "czegokolwiek".

    nie zauwazylem.
    zadne z moich zdjec testowych nie ma rozdzielczosci 600*400
    te n.t ostrosci w najgorszym wypadku 2000 *1300 bo takie sie akurat
    zachowaly
    wiekszosc w pelnym rozmiarze.powyzej 4000 *3000 - sprawdz

    na tym polega wlasnie trick demagogow iz robia resizing nieostrych
    zdejc do 600 px i dowodza jak to ostro aparat rysuje.

    w rodzielczosci cos ok 700 *500 px sa robione wykresy.
    moze ich rodzielczosc masz na mysli ?

    tak jest wlasnie z tym aparatem.
    robi ostre zdjecia obiektywem o jasnosci do 5,6 i resamplingu do 1000
    px

    przykld takiego ostrego zdjecia podam

    XXX

  • 56. Data: 2009-05-28 16:04:10
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    > -----------------------

    > nie zauwazylem.

    Tak myślałem. Ironii też byś nie zauważył, nawet jakby Cię ugryzła w d.

> [...]
    > zachowaly
    > wiekszosc w pelnym rozmiarze.powyzej 4000 *3000 - sprawdz

    La, la, la...

    > tak jest wlasnie z tym aparatem.
    > robi ostre zdjecia obiektywem o jasnosci do 5,6 i resamplingu do 1000
    > px
    > przykld takiego ostrego zdjecia podam

    Nie trudź się. Szkoda Twojego cennego czasu.
    Mam same ostre zdjecia z C450D (mojego własnego).

    -- Zibi

  • 57. Data: 2009-05-28 16:27:15
    Od: j...@u...at

    > Nie trudź się. Szkoda Twojego cennego czasu.
    > Mam same ostre zdjecia z C450D (mojego własnego).

    i wszystkie w rozdzielczosci 650 *450 px :-)))))

    ha , ha , ha
    wszyscy to wiemy - jestes geniuszem

    tutaj masz zdjecie zajebiscie ostre w rozdzielczosci takiej jak
    zdjecie labedzia:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#534
    0906326711994674

    a tutaj to samo zdjecie bez resizingu:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#534
    0373363319946178

    wcisnij lupke z prawej strony powyzej zdjecia i zobacz obydwa w skali
    100%.

    dokladnie taki jest ten Twoj aparat - odpowiedni dla malych powiekszen
    i ciemnych obiektywow - w sam raz dla Ciebie .

    powodzenia i milej zabawy zycze.

    i na koniec jedno zdjecie w 100 % guzika z odl ok 10 -12 m.
    zobacz jak rysuje ostro pracujacy AF w przyzwoitym aparacie- ten sam
    obiektyw.
    Zeby zobaczyc musisz zrobic download. Nie wiem czemu lupka nie
    powieksza do 100%

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#534
    0907082210453234

    powodzenia i milej zabawy zycze.

    Pzdr

    XXX

  • 58. Data: 2009-05-28 17:29:16
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    > ha , ha , ha
    > wszyscy to wiemy - jestes geniuszem

    Kto to są "wszyscy"?
    Zrobiłeś testy mojego geniuszu czy z netu ta opinia? :>

    > tutaj masz zdjecie zajebiscie ostre w rozdzielczosci takiej jak
> [...]

    Ewidentny backfocus albo przestrzelone w tył.
    Trza patrzeć w co AF celuje.
    Ale jak mówiłem: ja truskawki cukrem ...

    > dokladnie taki jest ten Twoj aparat - odpowiedni dla malych powiekszen
    > i ciemnych obiektywow - w sam raz dla Ciebie .

    Czyli jasnych obiektywów nie można zakładać do C450D? A to ci ...

    > i na koniec jedno zdjecie w 100 % guzika z odl ok 10 -12 m.
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#534
    0907082210453234

    Zrobione również C450D. Zawsze mówiłem, że to dobry aparat. :P

    -- Zibi

  • 59. Data: 2009-05-28 21:17:06
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Do tego procesor w body jest setki razy szybszy niż CPU w komputerze jeśli
    > chodzi o operacje na rawach.
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    Tak, zapis jest szybszy :-))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam
    Les

  • 60. Data: 2009-05-28 22:44:54
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Les:

    > Tak, zapis jest szybszy :-))))))))))))))))))))

    Słyszałeś kiedyś o specjalizowanych procesorach graficznych?