  • 391. Data: 2011-03-08 18:51:34
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message
    news:il5gt0$f8f$1@inews.gazeta.pl...

    > no ale jakbyś wpisał te dwa wyrazenia "TTST" i "akronim" to bodaj
    > pierwszy link kieruje do
    > http://precyl.pl/tutorials/2532906-akronimy-eot-lol-
    wtf.html

    > poczytaj - na wiedzę nigdy za późno

    Pokaż mi gdzie poza tą stroną i tym wątkiem ktoś tego jeszcze użył?
    I jego drugi akronim, OSD, nie jest nawet wyjaśniony na Twojej liście...

    Zresztą widać jaką praktyczną wartość ma używanie takich niejasnych
    i skrajnie niepopularnych skrótów.

  • 392. Data: 2011-03-08 19:05:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:48:34 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A inne na temat utylizacji. Nie przeszkadza Ci to jednak w interpretacji
    > ze WSZYSTKIE punkty dotyczą użytkowania telefonu...

    Przecież nie interptetuję, że WSZYSTKIE :)

    > Piszą też o utylizacji. Pewnie w celu używania ... na śmietniku.
    >
    > JESTEŚ TENDENCYJNY.

    Oflaguj się w związku z tym :) Przypominasz mi teraz jednego z bohaterów
    "Rejsu" :D

    > Niczego nie BOJĘ się. Stwierdzam FAKT, że tekst jest wieloznaczny
    > i podaję Ci co najmniej dwie wersje jak go można zinterpretować.
    > Dopuszczam więc możliwość, że Twoja interpretacja jest prawdziwa,

    O, a gdzie? ;)

    > ale nie jest to konieczne bo tekst nie jest jednoznaczny.
    > Nie wiedzieć czemu, Ty dopuszczasz jedynie Twoją wersję, jak fanatyk.

    Logika, panie.

    > No ale czemu jesteś cham?
    > Masz jakieś problemy z kontrolowaniem emocji?
    > Czy po prostu nie wyniosłeś wychowania z domu?

    Interpretuj :)

    > Być może angielska byłaby pierwszym tłumaczeniem.

    Być może nie.

    > Tym z chinskiego. Polskie, zgaduję, nie było tłumaczone z chinskiego
    > lecz drugie tłumaczenie, pewnie z angielskiego.

    A niby dlaczego? Uważasz, że na świecie nie ma osób, władających polskim i
    chińskim, zdolnych do dokonania tłumaczenia?

    > Jakość tłumaczenia
    > instrukcji do polskiego sprzętu zawsze budzi we mnie duże zastrzeżenia
    > i często mimo istnienia polskiej wersji sięgam po angielskie, zwykle
    > dużo lepsze, logiczniejsze i sensowniejsze tłumaczenie.

    No popatrz, przeczytałem instrukcję do HTC i nie budzi moich zastrzeżeń.
    Jasna i przejrzysta, lepiej zredagowana niż wiele instrukcji do sprzętu
    tzw. krajowego.

    > Twoje metody wzmacniania swojej wiary nie na każdego działają...

    Rzecz w tym, robaczku, że ja niewierzący z założenia, więc niczego nie
    muszę wzmacniać :)

    > Czy uznajesz FAKT, że nie potrafiłeś przytoczyć jednoznacznej i
    > profesjonalnej

    Uznajesz fakt, że zaprzeczasz temu, co pisze HTC w swojej broszurce? I że
    sam nie znalazłeś NIC na ich stronie?

    > tabelki z parametrami technicznymi w której byłoby rozróżnione użytkowanie
    > i przechowywanie urządzenia?

    NIE MA TAKIEJ TABELKI, bałwanie. Ani w dokumentacji, ani na stronie HTC.

    > Czy uznajesz FAKT, że to co przytoczyłeś to był tekst instrukcji dla
    > użytkownika
    > napisany dla lepszego zrozumienia potocznym, nieprecyzyjnym językiem

    Nie. To już twoje widzimisię. To o nieprecyzyjności języka. Zapewne
    deklaracja zgodności, poziomów SAR i świadectwa certyfikacji też by
    podpadły pod twoją tezę o nieprecyzyjności, bo brakowało tabelki :)

    > w odróżnieniu od tabelki Toshiby jaką przytoczyłem ja, profesjonalnym
    > i technicznym językiem?

    Istnienie tabelki najwyższym dowodem profesjonalizmu producenta :) Z głupim
    się przez ścianę macałeś chyba :)

    > Czy uznajesz FAKT, że wieloznaczny tekst interpretujesz na swoją korzyść?

    No a teraz zastanów się, jaką ja właściwie mam mieć z tego korzyść? :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 393. Data: 2011-03-08 19:06:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:51:34 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    wtf.html

    > Pokaż mi gdzie poza tą stroną i tym wątkiem ktoś tego jeszcze użył?
    > I jego drugi akronim, OSD, nie jest nawet wyjaśniony na Twojej liście...

    Masz IQ płyty chodnikowej. "Tak To Sobie Tłumacz, Oszukuj Się Dalej" :)

    > Zresztą widać jaką praktyczną wartość ma używanie takich niejasnych
    > i skrajnie niepopularnych skrótów.

    TTST skrajnie niepopularne? OMG, LOL i ROTLF! (przetłumaczyć ci i to?)

    BP, NMSP

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 394. Data: 2011-03-08 19:48:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Przecież nie interptetuję, że WSZYSTKIE :)

    Jeśli nie wszystkie, to skąd pewność że ten w ramce?

    > Oflaguj się w związku z tym :)
    > Przypominasz mi teraz jednego z bohaterów "Rejsu" :D

    I to jest jakiś argument?

    > O, a gdzie? ;)

    > Logika, panie.

    Nie logika tylko fanatyczne zaślepienie i tendencyjność.

    > Interpretuj :)

    Właściwie powody Twojego chamstwa nie są istotne.

    > Być może nie.

    > A niby dlaczego? Uważasz, że na świecie nie ma osób, władających polskim i
    > chińskim, zdolnych do dokonania tłumaczenia?

    Nie uważam tak. Uważam że napewno łatwiej i taniej znaleźć
    tłumacza z angielskiego na polski niż z chinskiego na polski.

    > No popatrz, przeczytałem instrukcję do HTC i nie budzi moich zastrzeżeń.
    > Jasna i przejrzysta, lepiej zredagowana niż wiele instrukcji do sprzętu
    > tzw. krajowego.

    To że nie dostrzegasz ewidentnej dla mnie niejednoznaczności
    tekstu wcale dobrze o Twoich zdolnościach czytania nie świadczy...

    > Rzecz w tym, robaczku, że ja niewierzący z założenia, więc niczego nie
    > muszę wzmacniać :)

    Ależ jesteś wierzący! Twoje dogmaty to: iPhone jest be, Android cacy.

    > Uznajesz fakt, że zaprzeczasz temu, co pisze HTC w swojej broszurce?

    Gdzie ja czemuś zaprzeczam??? Niczemu nie zaprzeczam! Urojenia masz.
    Poddaję w wątpliwość prawidłowość Twojej interpretacji. Nic więcej.

    > I że sam nie znalazłeś NIC na ich stronie?

    Ciekawe to dla mnie, że się nie chwalą... może mają coś do ukrycia?
    Podobnie nie znalazłem nic na temat wymagań środowiskowych
    na witrynie Motoroli. Żaden telefon z androidem nie ma podane
    w jakich widełkach temperatury, jakiej wilgotności i na jakie
    wstrząsy jest odporny. Jakby cała sekcja parametrów/wymagań
    dostępnych zwykle dla tego typu sprzętu była celowo usunięta.

    > NIE MA TAKIEJ TABELKI, bałwanie. Ani w dokumentacji, ani na stronie HTC.

    I tu jest właśnie problem, bo to co jest - bałwanie - jest niejednoznaczne.

    > Nie. To już twoje widzimisię. To o nieprecyzyjności języka. Zapewne
    > deklaracja zgodności, poziomów SAR i świadectwa certyfikacji też by
    > podpadły pod twoją tezę o nieprecyzyjności, bo brakowało tabelki :)

    Zdanie jakie zakreśliłeś w ramkę jest nieprecyzyjne, napisane potocznym,
    nietechnicznym językiem.

    > Istnienie tabelki najwyższym dowodem profesjonalizmu producenta :)
    > Z głupim się przez ścianę macałeś chyba :)

    I znowu chamstwem się popisujesz?

    > No a teraz zastanów się, jaką ja właściwie mam mieć z tego korzyść? :)

    Jak dla każdego fanatyka, korzyść dla Ciebie wypływa z upewnienia
    się że ten Twój ukochany android jest cacy a iPhone jest be.

  • 395. Data: 2011-03-08 19:49:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Masz IQ płyty chodnikowej. "Tak To Sobie Tłumacz, Oszukuj Się Dalej" :)

    JGJNOS. Zrozumiałeś?

  • 396. Data: 2011-03-08 20:14:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 13:48:11 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jeśli nie wszystkie, to skąd pewność że ten w ramce?

    Z kontekstu.

    > I to jest jakiś argument?

    Nie. Odgłos wydawany paszczą ;)

    > Nie logika tylko fanatyczne zaślepienie i tendencyjność.

    Podpowiedzieć ci parę jescze epitetów, mniej zużytych?

    > Właściwie powody Twojego chamstwa nie są istotne.

    Poddajesz się? :)

    > Nie uważam tak. Uważam że napewno łatwiej i taniej znaleźć
    > tłumacza z angielskiego na polski niż z chinskiego na polski.

    Tylko co z tego?

    > To że nie dostrzegasz ewidentnej dla mnie niejednoznaczności
    > tekstu wcale dobrze o Twoich zdolnościach czytania nie świadczy...

    Nie chce mi się nawet tego komentować, bałwanku :)

    No proszę, pokaż gdzie napisałem, że Android jest cacy, bałwanku :)

    > Gdzie ja czemuś zaprzeczam??? Niczemu nie zaprzeczam! Urojenia masz.
    > Poddaję w wątpliwość prawidłowość Twojej interpretacji. Nic więcej.

    A ja poddaję w wątpliwość prawidłowość twojej. ICMPTZ?

    > Ciekawe to dla mnie, że się nie chwalą... może mają coś do ukrycia?

    Spisek! Spisek!

> [...]
    > wstrząsy jest odporny. Jakby cała sekcja parametrów/wymagań
    > dostępnych zwykle dla tego typu sprzętu była celowo usunięta.

    Spisek! Spisek! Antyapplowski spisek!

    > I tu jest właśnie problem, bo to co jest - bałwanie - jest niejednoznaczne.

    :) Napieraj dalej :)

    > Zdanie jakie zakreśliłeś w ramkę jest nieprecyzyjne, napisane potocznym,
    > nietechnicznym językiem.

    Może dlatego, pierdoło, że telefon jest dla zwykłych użytkowników, a nie
    inżynierów? W tym dla takich ludzi, którzy wymagają na kawie z McDonalda
    informacji, że należy zachować ostrożność, bo można się poparzyć :)

    > I znowu chamstwem się popisujesz?

    To jak z tymi tabelkami? Bez nich profesjonalizm nie jest możliwy?

    > Jak dla każdego fanatyka, korzyść dla Ciebie wypływa z upewnienia
    > się że ten Twój ukochany android jest cacy a iPhone jest be.

    ROTFL :) Bałwanku, używam swojego telefonu, ale go nie ubóstwiam :) Znajdę
    lepiej mi pasujący, to bez żalu Androida pożegnam :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 397. Data: 2011-03-08 20:58:44
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Czy mogę prosić, abyście skończyli karmić tego trolla-idiotę?

  • 398. Data: 2011-03-08 21:01:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 21:58:44 +0100, Endi napisał(a):

    > Czy mogę prosić, abyście skończyli karmić tego trolla-idiotę?

    W sumie sam już o tym myślałem, on już nawet przestaje być śmieszny

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 399. Data: 2011-03-08 22:18:05
    Od: GS <g...@g...pl>

> [...]
    > I jego drugi akronim, OSD, nie jest nawet wyjaśniony na Twojej liście...
    >
    > Zresztą widać jaką praktyczną wartość ma używanie takich niejasnych
    Czy Ty z każdym szukasz zaczepki?
    lista nie jest moja, użyłem tylko googla w sposób jak mi się wydaje
    normalny szukając odpowiedzi na zapytanie. Co Ty z tym zrobisz - Twoja
    sprawa.
    Obecnie jesteś według mnie najbardziej upierdliwym piszącym na
    pl.misc.telefonia.gsm

    pzdr
    GS

  • 400. Data: 2011-03-08 22:39:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-03-08 23:18, GS pisze:

> [...]
    > sprawa.
    > Obecnie jesteś według mnie najbardziej upierdliwym piszącym na

    Bo to jest troll z Hameryki. Ostatnio długo "molestował" nurków na
    nurkowaniu i albo już mu się znudziło albo ktoś dał mu wreszcie kopa.
    U mnie od lat zafiltrowany.

    --
    animka