    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Tue, 8 Mar 2011 20:05:06 +0100
    <i...@p...onet.pl>
    <win72hdblga8.1adus7kxwwdmd$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <j2jyfxz9fje$.lzkuwaxz3e9o$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <7jyqfd23v8i6.17zwmoyzyw4xw$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <1dlyb5lfz4v34$.cppfdbzodczb.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <hgskm4z6f3ch.783askrahrfl$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:48:34 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A inne na temat utylizacji. Nie przeszkadza Ci to jednak w interpretacji
    > ze WSZYSTKIE punkty dotyczą użytkowania telefonu...

    Przecież nie interptetuję, że WSZYSTKIE :)

    > Piszą też o utylizacji. Pewnie w celu używania ... na śmietniku.
    >
    > JESTEŚ TENDENCYJNY.

    Oflaguj się w związku z tym :) Przypominasz mi teraz jednego z bohaterów
    "Rejsu" :D

    > Niczego nie BOJĘ się. Stwierdzam FAKT, że tekst jest wieloznaczny
    > i podaję Ci co najmniej dwie wersje jak go można zinterpretować.
    > Dopuszczam więc możliwość, że Twoja interpretacja jest prawdziwa,

    O, a gdzie? ;)

    > ale nie jest to konieczne bo tekst nie jest jednoznaczny.
    > Nie wiedzieć czemu, Ty dopuszczasz jedynie Twoją wersję, jak fanatyk.

    Logika, panie.

    > No ale czemu jesteś cham?
    > Masz jakieś problemy z kontrolowaniem emocji?
    > Czy po prostu nie wyniosłeś wychowania z domu?

    Interpretuj :)

    > Być może angielska byłaby pierwszym tłumaczeniem.

    Być może nie.

    > Tym z chinskiego. Polskie, zgaduję, nie było tłumaczone z chinskiego
    > lecz drugie tłumaczenie, pewnie z angielskiego.

    A niby dlaczego? Uważasz, że na świecie nie ma osób, władających polskim i
    chińskim, zdolnych do dokonania tłumaczenia?

    > Jakość tłumaczenia
    > instrukcji do polskiego sprzętu zawsze budzi we mnie duże zastrzeżenia
    > i często mimo istnienia polskiej wersji sięgam po angielskie, zwykle
    > dużo lepsze, logiczniejsze i sensowniejsze tłumaczenie.

    No popatrz, przeczytałem instrukcję do HTC i nie budzi moich zastrzeżeń.
    Jasna i przejrzysta, lepiej zredagowana niż wiele instrukcji do sprzętu
    tzw. krajowego.

    > Twoje metody wzmacniania swojej wiary nie na każdego działają...

    Rzecz w tym, robaczku, że ja niewierzący z założenia, więc niczego nie
    muszę wzmacniać :)

    > Czy uznajesz FAKT, że nie potrafiłeś przytoczyć jednoznacznej i
    > profesjonalnej

    Uznajesz fakt, że zaprzeczasz temu, co pisze HTC w swojej broszurce? I że
    sam nie znalazłeś NIC na ich stronie?

    > tabelki z parametrami technicznymi w której byłoby rozróżnione użytkowanie
    > i przechowywanie urządzenia?

    NIE MA TAKIEJ TABELKI, bałwanie. Ani w dokumentacji, ani na stronie HTC.

    > Czy uznajesz FAKT, że to co przytoczyłeś to był tekst instrukcji dla
    > użytkownika
    > napisany dla lepszego zrozumienia potocznym, nieprecyzyjnym językiem

    Nie. To już twoje widzimisię. To o nieprecyzyjności języka. Zapewne
    deklaracja zgodności, poziomów SAR i świadectwa certyfikacji też by
    podpadły pod twoją tezę o nieprecyzyjności, bo brakowało tabelki :)

    > w odróżnieniu od tabelki Toshiby jaką przytoczyłem ja, profesjonalnym
    > i technicznym językiem?

    Istnienie tabelki najwyższym dowodem profesjonalizmu producenta :) Z głupim
    się przez ścianę macałeś chyba :)

    > Czy uznajesz FAKT, że wieloznaczny tekst interpretujesz na swoją korzyść?

    No a teraz zastanów się, jaką ja właściwie mam mieć z tego korzyść? :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons