    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Tue, 8 Mar 2011 21:14:22 +0100
    <i...@p...onet.pl> <j2jyfxz9fje$.lzkuwaxz3e9o$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <7jyqfd23v8i6.17zwmoyzyw4xw$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <1dlyb5lfz4v34$.cppfdbzodczb.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <hgskm4z6f3ch.783askrahrfl$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>
    <1ciw2l6apzgvu$.13ig0ca6cfz0l.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 13:48:11 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jeśli nie wszystkie, to skąd pewność że ten w ramce?

    Z kontekstu.

    > I to jest jakiś argument?

    Nie. Odgłos wydawany paszczą ;)

    > Nie logika tylko fanatyczne zaślepienie i tendencyjność.

    Podpowiedzieć ci parę jescze epitetów, mniej zużytych?

    > Właściwie powody Twojego chamstwa nie są istotne.

    Poddajesz się? :)

    > Nie uważam tak. Uważam że napewno łatwiej i taniej znaleźć
    > tłumacza z angielskiego na polski niż z chinskiego na polski.

    Tylko co z tego?

    > To że nie dostrzegasz ewidentnej dla mnie niejednoznaczności
    > tekstu wcale dobrze o Twoich zdolnościach czytania nie świadczy...

    Nie chce mi się nawet tego komentować, bałwanku :)

    No proszę, pokaż gdzie napisałem, że Android jest cacy, bałwanku :)

    > Gdzie ja czemuś zaprzeczam??? Niczemu nie zaprzeczam! Urojenia masz.
    > Poddaję w wątpliwość prawidłowość Twojej interpretacji. Nic więcej.

    A ja poddaję w wątpliwość prawidłowość twojej. ICMPTZ?

    > Ciekawe to dla mnie, że się nie chwalą... może mają coś do ukrycia?

    Spisek! Spisek!

    > Podobnie nie znalazłem nic na temat wymagań środowiskowych
    > na witrynie Motoroli. Żaden telefon z androidem nie ma podane
    > w jakich widełkach temperatury, jakiej wilgotności i na jakie
    > wstrząsy jest odporny. Jakby cała sekcja parametrów/wymagań
    > dostępnych zwykle dla tego typu sprzętu była celowo usunięta.

    Spisek! Spisek! Antyapplowski spisek!

    > I tu jest właśnie problem, bo to co jest - bałwanie - jest niejednoznaczne.

    :) Napieraj dalej :)

    > Zdanie jakie zakreśliłeś w ramkę jest nieprecyzyjne, napisane potocznym,
    > nietechnicznym językiem.

    Może dlatego, pierdoło, że telefon jest dla zwykłych użytkowników, a nie
    inżynierów? W tym dla takich ludzi, którzy wymagają na kawie z McDonalda
    informacji, że należy zachować ostrożność, bo można się poparzyć :)

    > I znowu chamstwem się popisujesz?

    To jak z tymi tabelkami? Bez nich profesjonalizm nie jest możliwy?

    > Jak dla każdego fanatyka, korzyść dla Ciebie wypływa z upewnienia
    > się że ten Twój ukochany android jest cacy a iPhone jest be.

    ROTFL :) Bałwanku, używam swojego telefonu, ale go nie ubóstwiam :) Znajdę
    lepiej mi pasujący, to bez żalu Androida pożegnam :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"