  • 291. Data: 2011-03-02 10:53:26
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 00:21:55 +0100, JoteR napisał(a):

    > Ależ skąd, ależ skąd. iPhone 4 32GB kosztuje u nas nieco ponad 5 stów. A
    > przynajmniej tak myślał pewien niedoszły wyznawca Wiadomego Kościoła:
    > http://www.24opole.pl/5874,Zdjecie_IPhone_a_za_540_z
    lotych,wiadomosc.html

    A tak, widziałem podobną licytację *zdjęcia* najnowszej (wtedy) Nokii N8 -
    w tekście opisu kilkukrotnie było ostrzeżenie, żeby uważnie czytać czego
    dotyczy oferta i licytować dopiero po zastanowieniu się :)
    Nie wiem niestety jak się licytacja (i sprawa) zakończyła :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 292. Data: 2011-03-02 14:37:03
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Kiepską alternatywą, jeśli poszukujesz sieci pracującej w standardzie GSM.

    Jeśli ograniczasz się do GSM to masz T-Mobile o dużym zasięgu.

    > Jak wyżej. CDMA nie jest popularny poza Ameryką a podejrzewam że jednak
    > pewna grupa klientów podróżujących woli mieć choćby i roaming (jeśli nie
    > możliwość zmiany SIMa).

    > A jaki będą miały zasięg choćby roamingu?

    W USA i Kanadzie Verizon nie jest jedynym operatorem działającym
    w technologii CDMA. W USA swoje anteny ma też US Cellular, i Sprint...
    W Kanadzie też jest parę. W Europie system jest niepopularny, zdaje
    się tylko na Ukrainie jest jakiś operator CDMA a poza tym raczej
    tylko Ameryka Środkowa i Południowa, Azja (np. Chiny).

  • 293. Data: 2011-03-02 14:39:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakoś cały czas ci nawraca na pieniądze i "duszeniegrosza".

    Pewnie pod wpływem dusigrosza Waldka.

    > Nie wydaje mi się, ale napieraj.

    Nie mam zamiaru.

    > Niestety, spieszę cię powiadomić, że nie jest to oczywiste, skoro to
    > różnice technologiczne są kluczowe. Nie widzę też dlaczego miałoby być
    > bezdyskusyjne.

    No właśnie wiem, że Ty nie widzisz... i to jest ten problem który
    podkreśliłem.
    Inteligentni ludzie widzą, że to są rzeczy oczywiste i bezdyskusyjne.

    > Ależ oczywiście. Zawsze marzyłem by skopać publicznie idiotę, czyż nie?

    Boś niewychowany cham i nikt Cię nie nauczył kultury.

  • 294. Data: 2011-03-02 14:54:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:37:14 -0600, Pszemol napisał(a):
    [o kopiowaniu adresów/numerów z SIM card]

    > zieeeeew.... dlaczego dokładnie takiej odpowiedzi się spodziewałem?
    > No tak, trolle są przewidywalne.
    > http://www.popularmechanics.com/technology/gadgets/n
    ews/confessions-of-an-apple-store-employee
    > Przetłumaczyć z obcego języka?

    Po co takie odzywki, chamusiu?

    > Tak, w tym tekście akurat o przegrywaniu kontaktów nic nie ma, ale każda

    To po co go tu zamieściłeś?

    > osoba która kupowała telefon w Apple store to potwierdzi.

    Ale co potwierdzi? Że pracownik Appla grzecznie i uprzejmie
    skopiuje Ci kontakty i numery ze starego SIMa do Twojego
    nowego iPhone jak tylko go o to poprosisz? Czy to coś złego?
    Czy sądzisz, że ja kupiłem swojego iPhone gdzieś pod mostem
    na czarnym rynku?

  • 295. Data: 2011-03-02 14:56:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

    > Zanim znów się ośmieszysz i pokażesz wszystkim, że jednak jesteś tępy,
    > doczytaj o kopiach bezpieczeństwa zawartości telefonu. To tak samo działa
    > jak w Twoim iPhonie i iTunes, z tą małą różnicą, że ja nie potrzebuję
    > dodatkowego programu-kombajnu, żeby taką operację zrobić i zrzucić dane na
    > dysk. A na karcie mogę mieć całą zawartość telefonu, włącznie z notatkami,
    > mailami, kalendarzem, smsy, mmsy i oczywiście kontakty. Tego w HAMERYCE
    > nie wiedzą?

    No i nie mogłeś od razu merytorycznie odpowiedzieć?
    Nikt Cię kultury w tej Polsce nie nauczył?
    Rodzice też się po chamsku do Ciebie odzywali i weszło Ci w krew?

  • 296. Data: 2011-03-02 14:56:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, dzidziuś, nie mam. Mam automatyczie synchronizującą się książkę
    > adresową w internecie. Backup na kartę jest zbędny, choć możliwy.

    Co to za usługa? Od operatora? Producenta telefonu?
    A może third party tool/software?

  • 297. Data: 2011-03-02 14:57:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Może się zdziwisz, ale są *MicroSD* które mają zapis/odczyt gwarantowany
    > 10/20 MB/s, a *SD* 35/60 MB/s - przy czym w praktyce bywają szybsze.

    6-10, wielka mi różnica.

    > /.../

    > Ale wiesz, że backup przyrostowy to nie jest wynalazek Apple?

    A ktoś twierdził że to wynalazek Apple?

  • 299. Data: 2011-03-02 15:02:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 08:37:03 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > się tylko na Ukrainie jest jakiś operator CDMA a poza tym raczej
    > tylko Ameryka Środkowa i Południowa, Azja (np. Chiny).

    Nie licząc trzech sieci w Polsce... twoja wiedza fachowa jak zwykle powala.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 298. Data: 2011-03-02 15:02:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > przecież wszyscy widzą do czego: do trollowania w usenecie.

    Pudło.
    Do pisania na niusy właśnie iPhone nie używam, bo nie jest on
    wygodny do pisania szybko dużej ilości tekstu...

  • 300. Data: 2011-03-02 15:03:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 08:56:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Co to za usługa? Od operatora? Producenta telefonu?

    najczęściej jest to funkcja wbudowana w system.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka