  • 321. Data: 2019-10-29 06:23:09
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2019 o 22:47, s...@g...com pisze:

    > LOL. Mowienie o tym co sie widzi jest manipulowaniem? No fajne ziolo tam macie.

    Wyrabiać sobie zdanie o ruchu drogowym na podstawie jutuba, to tak jakby
    wyrabiać sobie zdanie o seksie na podstawie pornhuba.

    > To akurat widze jak jade, 99% to spokojne ludki co po prostu se jada. Jak nie
    wiecej niz 99%.

    No widzisz. A na jutubie gdzieś tak co minutę ktoś zalicza dzwona - musi
    być sami idioci jeżdzą. I jak ci się to składa do rzeczywistości?

    > Dzwony widze w jutubie i te nieszczesne i te szczesne.
    > I nie sadze aby ktos specjalnie wybieral do internetu te w ktorych pieszy nabroil a
    omijal te co pieszego przejechalo tak jak w omawianym przypadku.

    Do internetów trafiają "ciekawsze".

    > Ale jak lubisz to mozemy sie statsami poprzerzucac.
    > Troche bez produktywnie

    Dokładnie - skoro twierdzisz, że statystyki są sfałszowane to
    bezproduktywne.

    > Chcialem znalezc cos o niemcach ale na szybko mi sie nie udalo.
    > Wiec wiesz, statystyka i statystyka i klamstwa...

    Wiem.

    --
    Shrek

  • 322. Data: 2019-10-29 11:12:39
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-10-26 o 05:17, BronkL pisze:
    > Przede wszystkim jest to wina debili kierowców, którzy zatrzymują się
    > przed przejściem (pieszy stoi na chodniku), a za nim i z naprzeciwka nikt
    > nie jedzie. Takich debili widzę bardzo często.
    > Nie dotyczy sytuacji, gdy pieszy może wtargnąć.

    No właśnie, a chcą zmienić przepisy żebyś musiał się zatrzymać w takiej
    sytuacji. Nawet pieszy czasem nie chce przechodzić i dziękuje za taką
    uprzejmość jak widzi tylko jedno auto.

  • 323. Data: 2019-10-29 15:20:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Oct 2019 11:12:39 +0100, w
    <5db81099$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
    napisał(-a):

    > No właśnie, a chcą zmienić przepisy żebyś musiał się zatrzymać w takiej
    > sytuacji.

    To niech zmienią.
    Ale dopóki nie zmienią, nie widzę potrzeby zapraszania pieszych na śmierć.

  • 324. Data: 2019-10-29 15:31:28
    Od: Kviat

    W dniu 29.10.2019 o 15:20, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > To niech zmienią.
    > Ale dopóki nie zmienią, nie widzę potrzeby zapraszania pieszych na śmierć.

    Czyli w państwach, w których takie przepisy funkcjonują, celowo je
    wprowadzili żeby pozbyć się pieszych? Żeby kierowcy mogli zapraszać
    pieszych na śmierć zgodnie z przepisami?
    I co? Pozbyli się?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 325. Data: 2019-10-29 15:48:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Oct 2019 15:31:28 +0100, w <5db84d40$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    Kviat napisał(-a):

    > Czyli w państwach, w których takie przepisy funkcjonują, celowo je
    > wprowadzili żeby pozbyć się pieszych? Żeby kierowcy mogli zapraszać
    > pieszych na śmierć zgodnie z przepisami?
    > I co? Pozbyli się?

    Geniuszu, tam przepisy nakazują przepuszczenie pieszego.
    U nas wciąż zabraniają pieszemu wtargnięcia przed pojazd.

  • 326. Data: 2019-10-29 16:19:35
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 29 października 2019 09:50:36 UTC-5 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Geniuszu, tam przepisy nakazują przepuszczenie pieszego.
    > U nas wciąż zabraniają pieszemu wtargnięcia przed pojazd.

    Za granica rowniez. USA, Kanada, Niemcy. Tam w przepisach stoi ze nie mozna wchodzic
    przed samochod ktory nie jest w stanie sie zatrzymac.
    Gdzie indziej pewnie tez.

    Nie wiem skad wy bierzecie te mity ze poza Polska pieszy to swieta krowa a kierowcy
    to aniolki i przepuszczaja wszystkich i jeszcze dywan rozwijaja...

    To chyba ta sama choroba urojeniowa jak w temacie pozdrawiania sie. Ze niby na
    zachodzie ludzie ze soba tak chetnie gadaja i wogole a w Polsce to nikt sie do nikogo
    nie odzywa.
    Tylko w praktyce sie okazuje ze np. u holendrow gadaja do Polaka dzien dobry jak sie
    za duzo patrzy bo sie czuja nieswojo a w usa gadaja se czesc bo sie widza w windzie
    codziennie a nasi mitomani mysla ze kazdy amerykanin gada czesc do kazdego bo taki
    przyjacielski.

  • 327. Data: 2019-10-29 19:34:54
    Od: Kviat

    W dniu 29.10.2019 o 15:48, r...@k...pl pisze:

    > Geniuszu, tam przepisy nakazują przepuszczenie pieszego.

    I co? Pozbyli się z ulic pieszych przez takie zapraszanie na śmierć?

    > U nas wciąż zabraniają pieszemu wtargnięcia przed pojazd.

    Tam też. Geniuszu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 328. Data: 2019-10-29 20:03:51
    Od: Kviat

    W dniu 29.10.2019 o 16:19, s...@g...com pisze:

    > Nie wiem skad wy bierzecie te mity ze poza Polska pieszy to swieta krowa a kierowcy
    to aniolki i przepuszczaja wszystkich i jeszcze dywan rozwijaja...

    Ale wiesz, że właśnie dlatego tam wprowadzili takie przepisy, bo ich
    kierowcy też nie są aniołkami? Gdyby byli aniołkami, to by tych
    przepisów wprowadzać nie musieli.
    I teraz się skup, okazało się, że zatrzymywanie samochodu przed
    przejściem, to nie jest zaproszenie pieszego na śmierć. A wręcz przeciwnie.

    > To chyba ta sama choroba urojeniowa jak w temacie pozdrawiania sie. Ze niby na
    zachodzie ludzie ze soba tak chetnie gadaja

    Są dla siebie mili i uprzejmi. (Tak, są wyjątki, ale to odwrotnie niż w
    Polsce). Ja wiem, że trudno jest to zrozumieć komuś, kto jest
    przyzwyczajony do skrzywionych mord na ulicy, w urzędach i sklepach.

    > i wogole a w Polsce to nikt sie do nikogo nie odzywa.

    No bo się nie odzywa. Nawet dzień dobry nie powie. Jak kogoś mijasz na
    spacerze i powiesz mu dzień dobry, to patrzy na ciebie jak na UFOka, i
    musi minąć chwila zanim wyjdzie z szoku i też powie dzień dobry. O ile w
    ogóle odpowie.

    > a w usa gadaja se czesc bo sie widza w windzie codziennie a nasi mitomani mysla ze
    kazdy amerykanin gada czesc do kazdego bo taki przyjacielski.

    Nie wiem jak w USA, bo nie byłem (i się nie wybieram), ale w
    cywilizowanej Europie im dalej od wielkiego miasta tym lepiej. Idąc
    przez małe miasteczko czy miejscowość spotkasz miłych ludzi, których
    pierwszy raz na oczy widzisz, a po 5 minutach wiesz wszystko na temat
    historii jego psa do trzeciego pokolenia wstecz. To nic, że połowy nie
    rozumiesz, bo gaworzy jakimś lokalnym narzeczem bawarskim albo szkockim,
    ale co się razem pośmiejecie to wasze.
    Spróbuj tak w małej miejscowości albo na wiosce w Polsce, to albo
    dostaniesz oklep od lokalsów spod sklepu, albo skonczysz z widłami w dupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 329. Data: 2019-10-29 20:33:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie jest zaproszeniem na śmierć jak jest. Twierdzisz że leming wpuszczony na
    przejscie przez gościa co potem uciekł i szukała go policja żyje i ma się dobrze.

  • 330. Data: 2019-10-29 20:43:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 16:19, s...@g...com pisze:
    > Za granica rowniez. USA, Kanada, Niemcy. Tam w przepisach stoi ze nie mozna
    wchodzic przed samochod ktory nie jest w stanie sie zatrzymac.
    > Gdzie indziej pewnie tez.

    A jaki związek mają takie zapisy z tym, kto ma pierwszeństwo?

    Czy zapis PoRD

    "Art. 25   4. Kierującemu pojazdem zabrania się: 1) wjeżdżania na
    skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do
    kontynuowania jazdy;"

    zmienia pierwszeństwo na skrzyżowaniu?

    Jeżeli z drogi podporządkowanej, kierowca wjedzie na skrzyżowanie ułamek
    sekundy wcześniej to kierowca na drodze z pierwszeństwem już nie ma
    możliwości kontynuowania jazdy na tym skrzyżowaniu. Czy wobec tego z ten
    z drogi podporządkowanej z automatu nabywa pierwszeństwa na tym
    skrzyżowaniu?

    Tutaj masz podobne zapisy z pieszym. Nie wiem tylko na jakiej podstawie
    idioci uważają, że kierowca nabiera pierwszeństwa, kiedy pieszy wchodzi
    na przejście.