-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
e.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.high
winds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Subject: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
<7...@g...com>
<5db189a7$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<qosvk9$sis$1@dont-email.me> <5db34524$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<qp0dth$1sbc$1@gioia.aioe.org>
<5db81099$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...com>
From: Kviat
Date: Tue, 29 Oct 2019 15:31:28 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <u...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <5db84d40$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.224.28.119
X-Trace: 1572359488 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 91.224.28.119:58051
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2270
X-Received-Body-CRC: 2148502411
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664626
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.10.2019 o 15:20, r...@k...pl pisze:
> Tue, 29 Oct 2019 11:12:39 +0100, w
> <5db81099$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
> napisał(-a):
>
>> W dniu 2019-10-26 o 05:17, BronkL pisze:
>>> Przede wszystkim jest to wina debili kierowców, którzy zatrzymują się
>>> przed przejściem (pieszy stoi na chodniku), a za nim i z naprzeciwka nikt
>>> nie jedzie. Takich debili widzę bardzo często.
>>> Nie dotyczy sytuacji, gdy pieszy może wtargnąć.
>>
>> No właśnie, a chcą zmienić przepisy żebyś musiał się zatrzymać w takiej
>> sytuacji.
>
> To niech zmienią.
> Ale dopóki nie zmienią, nie widzę potrzeby zapraszania pieszych na śmierć.
Czyli w państwach, w których takie przepisy funkcjonują, celowo je
wprowadzili żeby pozbyć się pieszych? Żeby kierowcy mogli zapraszać
pieszych na śmierć zgodnie z przepisami?
I co? Pozbyli się?
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.19 15:48 r...@k...pl
- 29.10.19 16:19 s...@g...com
- 29.10.19 19:34 Kviat
- 29.10.19 20:03 Kviat
- 29.10.19 20:33 Zenek Kapelinder
- 29.10.19 20:43 Uzytkownik
- 31.10.19 15:13 TomN
- 31.10.19 17:24 Kviat
- 31.10.19 18:03 TomN
- 31.10.19 18:50 Kviat
- 01.11.19 11:32 j...@i...pl
- 01.11.19 11:36 j...@i...pl
- 01.11.19 11:38 j...@i...pl
- 01.11.19 11:39 j...@i...pl
- 01.11.19 12:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=