  • Data: 2009-01-03 17:29:50
    Temat: Prosze o pomoc w wyborze sluchawek
    Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;

    Nie wiem czy lepiej pisac tutaj, czy na alt.pl.muzyka - ale chodzi nie tylko o jakosc

    dzwieku, ale rowniez jakosc wykonania i mozliwe problemy ze sprzetem wiec
    decyduje sie wyslac newsa tutaj.

    Wiec tak - zamierzam kupic sluchawki, ale nie mam pojecia jakie. Naczytalem sie
    troche artykolow krytycznie wypowiadajacych sie ludzi na wersja 5.1 - twierdza ze
    lepiej wziac porzadne stereo, lecz dazac za nowinkami chcialbym sprawdzic te 5.1 i
    chyba w ta strone skieruje swoje pytanie.
    Artykuly jakie czytalem wiekszosc byla z 2006-2007 roku i co za tym idzie czesc jest
    na pewno nie aktualna.

    Prosze wiec o podzielenie sie nowymi doswiadczeniami z nowszym sprzetem tego
    typu. Znalazlem leciwe:

    Medusa 5.1 Surround Sound Headset
    http://www.tomshardware.pl/consumer/20050714/headset
    -01.html

    TEAC PowerMax HP-10
    http://www.frazpc.pl/artykuly/320/51/na/glowie/TEAC/
    PowerMax/HP10

    LOGNETMEDIA AERO 5.1
    http://www.frazpc.pl/artykuly/440/Lognetmedia/AERO/5
    1

    Co sadzicie o w/w modelach i jakie sa ich nowsze odpowiedniki?
    Brac 5,1 czy stereo? Co sie zmienilo w kwest dzwieku na obu typach?
    Wole wzmacniacze zasilane sieciowo (baterie odpadaja)
    Jakich uzywacie i co mozecie polecic z nowosci?
    I kwestia wspolpracy z szerokiej gamy sprzetem PC, notebook, DVD, TV, Hi-Fi

    Serdeczne dzieki za pomoc.