  • 101. Data: 2013-01-26 13:57:07
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    To ja tez jestem? Wow!

    RW

  • 102. Data: 2013-01-26 14:00:19
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On 19 Jan 2013 16:00:35 GMT, PK <P...@n...com> wrote:
    > A co - za darmo pracuje?
    > Myślisz, że płace i premie w firmach pochodzą z czego? Z magicznego
    > garnca?

    Chodzi o to ze Drobne Zuczki dostają na ogół ustaloną pensję, a
    premie za sukces dostaja prezesi. Dlatego racjonalnie ekonomiczne dla
    Drobnego Zuczka jest robienie niezbędnego minimum zeby nie wylecieć z
    roboty.

    RW

  • 103. Data: 2013-01-27 00:07:25
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 26/01/2013 12:57, Roman W wrote:
    > On Tue, 22 Jan 2013 22:46:45 +0000, Andrzej Jarzabek
    >
    > To ja tez jestem? Wow!

    Czemu nie? I czemu wow?

  • 104. Data: 2013-01-27 00:49:16
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 14:00:19 UTC+1 użytkownik Roman W napisał:
> [...]
    > premie za sukces dostaja prezesi. Dlatego racjonalnie ekonomiczne dla
    > Drobnego Zuczka jest robienie niezbędnego minimum zeby nie wylecieć z

    Jeśli jedynym celem pracy jest zdobywanie pieniędzy, to zgoda.

    Ale wydaje mi się, że jednak większość z nas jest lekko szurnięta
    i czerpiemy z roboty pewną satysfakcję. A biorąc średnie wynagrodzenie
    w branży, brak premii to raczej nie jest dramatyczny problem.

    w.

  • 105. Data: 2013-01-27 01:49:37
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 23:07:25 +0000, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:
    > Czemu nie? I czemu wow?

    Bo każdy quant stara sie jak może odroznic od IT ;-)

    RW

  • 106. Data: 2013-01-27 01:50:09
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 26/01/2013 13:00, Roman W wrote:

    > Chodzi o to ze Drobne Zuczki dostają na ogół ustaloną pensję, a premie
    > za sukces dostaja prezesi. Dlatego racjonalnie ekonomiczne dla Drobnego
    > Zuczka jest robienie niezbędnego minimum zeby nie wylecieć z roboty.

    Problem taki, że nigdy nie wiadomo, ile to minimum wynosi. Ostatnio u
    mnie w firmie zredukowali kilka etatów, sądzę, że odpowiednie Drobne
    Żuczki nie miały wiedzy, że robią poniżej minimum.

    No i ekonomicznie to nawet jeśli zarabiam dla firmy miliony, to lepiej
    dostać tych parę tysięcy rocznej premii czy podwyżki, niż ich nie dostać.

  • 107. Data: 2013-01-27 01:51:24
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 15:49:16 -0800 (PST), Wojciech
    Muła<w...@g...com> wrote:
    > Ale wydaje mi się, że jednak większość z nas jest lekko szurnię=
    > ta
    > i czerpiemy z roboty pewną satysfakcję.

    I dlatego nie dostajecie premii, a prezesi dostaja.

    A biorąc średnie wynagrodze=
    > nie
    > w branży, brak premii to raczej nie jest dramatyczny problem.

    Ok, pod warunkiem ze inni tez nie dostają premii :)

    RW

  • 108. Data: 2013-01-27 01:56:49
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 27/01/2013 00:51, Roman W wrote:

    > I dlatego nie dostajecie premii, a prezesi dostaja.

    To co byłoby ekonomicznie sensowne? Zostać prezesem?

    > A biorąc średnie wynagrodze=
    >
    > Ok, pod warunkiem ze inni tez nie dostają premii :)

    Z ekonomicznego punktu widzenia to nieistotne. Istotne jest, czy gdzie
    indziej by się dostało.

  • 109. Data: 2013-01-27 13:33:20
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sun, 27 Jan 2013 00:50:09 +0000, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:
    > Problem taki, że nigdy nie wiadomo, ile to minimum wynosi. Ostatnio
    > mnie w firmie zredukowali kilka etatów, sądzę, że odpowiednie
    Drobne
    > Żuczki nie miały wiedzy, że robią poniżej minimum.

    Ofkors, i w interesie prezesów jest, żebyś nie wiedział.

    > No i ekonomicznie to nawet jeśli zarabiam dla firmy miliony, to
    lepiej
    > dostać tych parę tysięcy rocznej premii czy podwyżki, niż ich nie
    dostać.

    Zależy ile razy musisz zostac w pracy zamiast isc do rodziny dla tych
    paru tysięcy, i ile razy więcej od Ciebie dostaja prezesi.

    RW

  • 110. Data: 2013-01-27 13:34:10
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sun, 27 Jan 2013 00:56:49 +0000, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:
    > To co byłoby ekonomicznie sensowne? Zostać prezesem?

    Oczywiście!

    RW