  • 31. Data: 2024-08-05 19:45:03
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.08.2024 o 18:29, J.F pisze:

    > W nocy się ładuje, więc to żaden zysk :-)

    Może Twój. Mój ładuję co 2-3 dni, na dodatek ma night charging, czyli
    zaawansowane algorytmy dla ładowania. Są nawet komunikaty o tym.

    > A jesteś pewien, ze to wyłączenie a nie jakieś uśpienie?

    Tak, pełne wyłączenie.

    > IMHO - tracisz jednak powiadomienia, które sie przed tą 4:00 pojawiły.
    > W sumie - nic ważnego nie powinno tam być, ale może jednak?

    Mam je w piździe :) Te co nie dotarły, się kolejkują a nie przepadają.
    Śpię tak mocno, że nic nie słyszę więc trzymanie telefonu na jakiś
    'alarm' to dla mnie bezsens.

    --
    Pixel(R)??

  • 32. Data: 2024-08-05 23:10:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2024 11:36:14 +0200, Trybun napisał(a):

    > Można w programie.
    > Ścieżka ustawień, ikonka w prawym górnym rogu programu ->ustawienia
    > aplikacji->ogólne->powiadomienia->wiadomości
    > przychodzące->zaawansowane-> dźwięk i tu wybieramy swój dźwięk. Problem
    > w tym że za jakiś czas telefon samoistnie wraca do domyślnego dźwięku
    > dla systemu. I ewidentnie któraś aktualizacja spieprzyła tą aplikację bo
    > wcześniej nie było tego problemu.

    Osobiście używam "Widomości Google" i niestety, nie ma opcji różnych
    dźwięków dla różnych kontaktów.
    Jest to jedyny program, jaki znam, synchronizujący się m.in. z komputerem.
    Z racji wykonywanej pracy często korzystam z SMS na PC, odbierając lub
    wysyłając przykładowo hasła lub inne dane. Przez telefon byłoby to mocno
    upierdliwe i czasami mylące - np. duża litera o i cyfra zero.
    Zresztą wygodniej się czyta na monitorze, szybciej się pisze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2024-08-05 23:19:20
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.08.2024 o 23:10, Adam pisze:
    [..]
    > Osobiście używam "Widomości Google" i niestety, nie ma opcji różnych
    > dźwięków dla różnych kontaktów.

    https://support.google.com/pixelphone/thread/1968048
    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    --
    Pixel(R)??

  • 34. Data: 2024-08-06 01:58:12
    Od: Animka <a...@c...net>

> [...]
    >
    > IMHO - tracisz jednak powiadomienia, które sie przed tą 4:00 pojawiły.
    > W sumie - nic ważnego nie powinno tam być, ale może jednak?

    Może sobie przeczytać póżniej., a nie o 4 rano.

    --
    animka

  • 35. Data: 2024-08-06 09:47:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2024 23:19:20 +0200, Pixel®🇵🇱 napisał(a):

    > W dniu 05.08.2024 o 23:10, Adam pisze:
    > [..]
    >
    > https://support.google.com/pixelphone/thread/1968048
    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    Dzięki, działa :)
    Sprytnie to zrobili.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 36. Data: 2024-08-06 09:55:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2024 o 09:47, Adam pisze:

    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    > Dzięki, działa :)

    Nie w każdym telefonie/wersji systemu.

  • 37. Data: 2024-08-06 09:59:05
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.08.2024 o 09:55, Cavallino pisze:

    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    > Nie w każdym telefonie/wersji systemu.

    Bo trzeba mieć telefon a nie stary złom.
    --
    Pixel(R)??

  • 38. Data: 2024-08-06 10:38:52
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 05.08.2024 o 11:52, Cavallino pisze:

    > Zależy od programu.

    W natywnym, domyślnym googlowskim.

    > U mnie nie ma czegoś takiego.
    > Stąd pytanie co to za telefon.

    Sprzeczność dotyczy raczej wersji Androida a nie marki telefonu. A
    telefon to Motorola z Androidem nr 10.

    > Dokładnie.
    > I dlatego raczej szukałbym rozwiązania tego problemu, a nie wymiany
    > programu.
    > Może jest poprawka.

    Aktualizacje programu "Wiadomości"pokazują się praktycznie co parę dni.
    Jednak na naprawę tej wady trzeba czekać. Być może twórcy aplikacji
    nawet sobie nie zdają sprawy że taki błąd istnieje.

  • 39. Data: 2024-08-06 10:39:58
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > A może któryś z tych programów do SMS, które testowałeś?
    >

    > Robert

    Nie testowałem żadnej dopóki nie nastąpił ten błąd fabrycznie
    zainstalowanej.
    Program który żąda netu to m.in Textra, którą zresztą mam na innym,
    starszym telefonie, tam jednak net jej niepotrzebny. Pewnie gdybym ja
    zaktualizował to skończyłaby się sielanka z brakiem rygorów włączania
    netu gdy chcę wysłać SMSa.

  • 40. Data: 2024-08-06 10:40:45
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > upierdliwe i czasami mylące - np. duża litera o i cyfra zero.
    > Zresztą wygodniej się czyta na monitorze, szybciej się pisze.

    Którą masz wersje Andka w telefonie?