  • 21. Data: 2024-08-05 09:02:38
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 02.08.2024 o 22:45, 1634Racine pisze:
    > 1634Racine w news:v8bo2u$7ba$1@news.chmurka.net
    > [................]
    >
    > i co? skorzystales z nich i juz cos masz?

    Nie, to nie są programy typu o jaki mi chodzi.

  • 22. Data: 2024-08-05 10:41:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 09:00, Trybun pisze:
    > Motywy nieważne

    Jeżeli okaże się, że każdy chce Internetu, to trzeba będzie się pochylić
    nad natywnym.

    Robert

  • 23. Data: 2024-08-05 10:47:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Jeżeli okaże się, że każdy chce Internetu, to trzeba będzie się pochylić
    > nad natywnym.

    Albo nad czymś co zarządza powiadomieniami dźwiękowymi o przychodzącym
    sms....

  • 24. Data: 2024-08-05 10:54:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-08-2024 o 12:34, Trybun pisze:

    > Natywny ostatnio coś szwankuje z ustawieniem dźwięków
    > powiadomień. Ustawiam jedno, a na drugi dzień znowu mam ogólnie wybrany
    > dźwięk dla powiadomień.

    A ustawiasz gdzie?
    Bo raczej nie w programie do sms-ów.

    I co to za telefon?
    Bo w sieci piszą, że tego typu problemy np. na Samsungach pojawiły się w
    jakiejś aktualizacji.

  • 25. Data: 2024-08-05 11:36:14
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 05.08.2024 o 10:54, Cavallino pisze:

    > A ustawiasz gdzie?
    > Bo raczej nie w programie do sms-ów.
    >
    > I co to za telefon?
    > Bo w sieci piszą, że tego typu problemy np. na Samsungach pojawiły się
    > w jakiejś aktualizacji.

    Można w programie.
    Ścieżka ustawień, ikonka w prawym górnym rogu programu ->ustawienia
    aplikacji->ogólne->powiadomienia->wiadomości
    przychodzące->zaawansowane-> dźwięk i tu wybieramy swój dźwięk. Problem
    w tym że za jakiś czas telefon samoistnie wraca do domyślnego dźwięku
    dla systemu. I ewidentnie któraś aktualizacja spieprzyła tą aplikację bo
    wcześniej nie było tego problemu.

  • 26. Data: 2024-08-05 11:41:00
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 09:01, Trybun pisze:

    > Czyli pewnie nie ma go w Sklepie Google?  A może to ten googolowski,
    > natywny, który jeszcze działa bez netu... Pytanie, dla jasności czy masz
    > w nim problemy z ustawieniem indywidualnych powiadomień dźwiękowych?

    Nie wiem, nie bawię się w takie popierdółki.
    Jedyny człowiek którego znam a ustawiał różne dźwięki dla smasów
    czy połączeń to idiota będący kierowcą dyrektora.
    On musiał wiedzieć czy przed odczytaniem czy odebraniem am stanąć
    na baczność czy jednak nie musi.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2024-08-05 11:52:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-08-2024 o 11:36, Trybun pisze:

    > Można w programie.

    Zależy od programu.

    > Ścieżka ustawień, ikonka w prawym górnym rogu programu ->ustawienia
    > aplikacji->ogólne->powiadomienia->wiadomości
    > przychodzące->zaawansowane-> dźwięk i tu wybieramy swój dźwięk.

    U mnie nie ma czegoś takiego.
    Stąd pytanie co to za telefon.

    >Problem
    > w tym że za jakiś czas telefon samoistnie wraca do domyślnego dźwięku
    > dla systemu. I ewidentnie któraś aktualizacja spieprzyła tą aplikację bo
    > wcześniej nie było tego problemu.

    Dokładnie.
    I dlatego raczej szukałbym rozwiązania tego problemu, a nie wymiany
    programu.
    Może jest poprawka.

  • 28. Data: 2024-08-05 13:12:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 11:36, Trybun pisze:
    > I ewidentnie któraś aktualizacja spieprzyła tą aplikację bo wcześniej
    > nie było tego problemu.

    A może któryś z tych programów do SMS, które testowałeś?

    Robert

  • 29. Data: 2024-08-05 17:39:29
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A może któryś z tych programów do SMS, które testowałeś?

    Trybik pierdoli jak zwykle brednie. Nie ma żadnego problemu aby ustawić
    sobie różne dźwięki powiadomień dla różnych nadawców. Co do domyślnego
    dźwięku dla wiadomości SMS, to nie które telefony trzeba co jakiś czas
    uruchomić ponownie, co nawet jest zalecane przez producenta, bo
    samoistnie potrafią zmienić dźwięk na domyślny. Jeszcze sprawa SMS bez
    Internetu. Kiedy ktoś ma włączoną opcję czat RCS to niech ją wyłączy.
    Boszsz, czas umierać albo ta grupa zeszła na psy. Ja sobie już dawno
    ustawiłem, że telefon wyłącza mi się o 4:00 i włącza o 6:00. 2h na
    plusie dla baterii i zawsze mam "czysty" telefon od rana.

    --
    Pixel(R)??

  • 30. Data: 2024-08-05 18:29:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Aug 2024 17:39:29 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > Boszsz, czas umierać albo ta grupa zeszła na psy. Ja sobie już dawno
    > ustawiłem, że telefon wyłącza mi się o 4:00 i włącza o 6:00. 2h na

    W nocy się ładuje, więc to żaden zysk :-)

    >i zawsze mam "czysty" telefon od rana.

    A jesteś pewien, ze to wyłączenie a nie jakieś uśpienie?

    IMHO - tracisz jednak powiadomienia, które sie przed tą 4:00 pojawiły.
    W sumie - nic ważnego nie powinno tam być, ale może jednak?

    J.