  • 41. Data: 2024-08-06 10:41:21
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 05.08.2024 o 11:41, RadosławF pisze:

    > Nie wiem, nie bawię się w takie popierdółki.
    > Jedyny człowiek którego znam a ustawiał różne dźwięki dla smasów
    > czy połączeń to idiota będący kierowcą dyrektora.
    > On musiał wiedzieć czy przed odczytaniem czy odebraniem am stanąć
    > na baczność czy jednak nie musi.
    >

    > Pozdrawiam

    Oj, wyczuwam jakieś kompleksy wobec tego kierowcy.. ?

  • 42. Data: 2024-08-06 10:56:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Aug 2024 10:40:45 +0200, Trybun napisał(a):

    > Którą masz wersje Andka w telefonie?

    Program niezależny (dodatkowy).
    Obok Pixel podał skuteczne rozwiązanie na indywidualne sygnały powiadomień:

    https://support.google.com/pixelphone/thread/1968048
    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    Jako główny telefon używam Galaxy S9+ z Androidem 10.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 43. Data: 2024-08-06 11:00:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2024 o 10:38, Trybun pisze:

    > W natywnym, domyślnym googlowskim.

    Też są różne.

    > Sprzeczność dotyczy raczej wersji Androida a nie marki telefonu.

    To też.
    Nie wykluczam, że jakiś Samsung może powstawiać własne programy.

    Tak może być.

  • 44. Data: 2024-08-06 11:05:44
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.08.2024 o 10:56, Adam pisze:

    > Obok Pixel podał
    Trybik ma mnie w pląku, bo mu nabluzgałem, że jest ignorantem i nie
    ogarnia prostych słów. Sądzę że ma problem tego typu:

    Jak zmienić RCS na SMS?
    Włączanie i wyłączanie określonych funkcji czatów RCS
    Otwórz Wiadomości Google na urządzeniu.
    Kliknij swoje zdjęcie profilowe lub ikonę profilu. Ustawienia wiadomości.
    Kliknij Czaty RCS. Wskazówka: jeśli nie możesz znaleźć opcji ,,Czaty
    RCS", kliknij Funkcje czatu.
    Kliknij Wysyłaj potwierdzenia przeczytania.

    Możesz mnie zacytować, żeby ten osioł sobie sprawdził i jeśli ma
    włączone RCS, niech to wyłączy albo pogrzebie w tym miejscu :)
    --
    Pixel(R)??

  • 45. Data: 2024-08-06 17:06:53
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 10:41, Trybun pisze:

    > Oj, wyczuwam jakieś kompleksy wobec tego kierowcy.. ?

    To źle wyczuwasz.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2024-08-07 10:53:56
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 06.08.2024 o 11:00, Cavallino pisze:

    > Też są różne.

    W telefonach z gołym androidem??

    > To też.
    > Nie wykluczam, że jakiś Samsung może powstawiać własne programy.

    I nie tylko Samsung, właściwie to jest na rynku tylko kilku producentów
    którzy korzystają z czystego Androida na swoich urządzeniach.

    > Tak może być.

    Tak mi nagle przyszło do głowy że to może wcale nie musi być błąd
    aplikacji Wiadomości. Może to sam system jest tak skonfigurowany aby co
    jakiś czas resetował swoje autorskie aplikacje do ustawień domyślnych..

  • 47. Data: 2024-08-07 10:54:49
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    43/is-there-a-way-to-have-individual-notification-so
    unds-for-contacts?hl=en

    > Jako główny telefon używam Galaxy S9+ z Androidem 10.

    Nie mam problemu z ustawieniem dźwięku powiadomień dla SMSów, mam
    problem z trwałością takiego ustawienia.
    Czyli teoretycznie powinieneś mieć taką samą aplikację do wiadomości jak
    ja, o ile Samsung jako to on lubi nie dołożył czegoś extra.

  • 48. Data: 2024-08-07 11:03:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-08-2024 o 10:53, Trybun pisze:

    > W telefonach z gołym androidem??

    Niekoniecznie.

    > I nie tylko Samsung, właściwie to jest na rynku tylko kilku producentów
    > którzy korzystają z czystego Androida na swoich urządzeniach.

    Jasne, ale nie wszyscy inni muszą podmieniać akurat program Wiadomości.

    > Tak mi nagle przyszło do głowy że to może wcale nie musi być błąd
    > aplikacji Wiadomości. Może to sam system jest tak skonfigurowany aby co
    > jakiś czas resetował swoje autorskie aplikacje do ustawień domyślnych..

    Tak właśnie pisali chyba o tym problemie.

  • 49. Data: 2024-08-07 13:15:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Cavallino w news:v8skt4$9u6$1@news.chmurka.net
    > Nie w każdym telefonie/wersji systemu.

    a ja mam w swoim huawei mate 10pro android 10 edycje kazdego kontaktu i
    mozna wklepac dowolny plik dzwiekowy.
    myslalem,ze to standard....

  • 50. Data: 2024-08-07 13:39:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-08-2024 o 13:15, 1634Racine pisze:
    > Cavallino w news:v8skt4$9u6$1@news.chmurka.net
    >
    > a ja mam w swoim huawei mate 10pro android 10

    Ja nie.
    Ale mam starszego androida, bo producent nie wypuścił żadnej
    aktualizacji od wypuszczenia telefonu (Sharp).