  • 61. Data: 2024-08-11 09:20:02
    Temat: Re: Program do SMS
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2024 o 07:54, Trybun pisze:

    > Czy Wy wszyscy dostaliście kuku na muniu z tym google? Po ciul komu
    > grupy dyskusyjne, fora tematyczne i wszystko inne, przecie są/jest
    > google...

    Żeby taki kutafon jak ty, mógł innym dupę zawracać :)
    --
    Pixel(R)??

  • 62. Data: 2024-08-11 20:49:56
    Od: Animka <a...@c...net>

    > Czy Wy wszyscy dostaliście kuku na muniu z tym google? Po ciul komu
    > grupy dyskusyjne, fora tematyczne i wszystko inne, przecie są/jest
    > google...

    Chyba Ty masz kuku na muniu skoro nie poszukasz forum dot. Twojego
    telefonu. Ludzie mają taki sam prpblem jak Ty i rozwiązanie-pomoc na
    pewno znajdziesz.
    Albo zadzwo do serwisu lub pompcy technicznej swojego telefonu to Cię
    naprowadzą.

    --
    animka

  • 63. Data: 2024-08-12 14:36:55
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 11.08.2024 o 20:49, Animka pisze:

> [...]
    > pewno znajdziesz.
    > Albo zadzwo do serwisu lub pompcy technicznej swojego telefonu to Cię

    Wyjaśnij mi po co mam dalej sobie zawracać głowę grupą o telefonach
    skoro jedyne co mogę tu to dostać to linki do googlowskich mądrości..
    Opętało, ubezwłasnowolniło was to google czy co?
    Może nie zwróciłaś uwagi ale to ja podałem ścieżkę do ustawień dźwięków
    wiadomości pytającemu o nią, a nie ja jej szukam.