  • 41. Data: 2012-07-11 12:00:47
    Temat: Re: Profil aluminiowy - szukam
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nie jestem pewien - to sa juz takie wymiary ze optyka wysiada.
    > Naswietlili maski elektronami ?

    Też tak sądzę, dlatego w pazurkach było.

    > Kiedy trafic musza jeszcze dokladniej. Tez chyba poza mozliwosciami optyki.
    > Nie wiem jak to robia.

    Trzeba by Darka zapytać, może zechcieć się podzielić wiedzą w tym
    zakresie :)

    > Nie, nie trzeba, jesli to wroclawskie to chyba nawet widzialem w trakcie
    > powstania pierwszych wersji.
    >
    > Czyli ... enkoder daje sie zrobic :-)

    Na to wygląda, podobało mi się, choć praktycznego zastosowania nie mam :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 42. Data: 2012-07-13 21:16:24
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "lukasz" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A pytałeś u żródła http://www.grupakety.com/pl/? Może coś można dobrać.

    Myślę że jak zapytasz tutaj http://www.aluteam-alumeco.com.pl/ to czasami
    możesz się przestraszyć jaki mają wybór ;)
    Osobiście spędziłem kilkadziesiąt godzin w ich magazynach w Danii, między
    towarem i "śliniłem się" na te wspaniałe widoki :P
    Ilość towaru i wybór zapierała dech w piersiach :)

    Pozdrawiam.

    Gejzero