  • 1. Data: 2012-06-25 09:44:50
    Temat: [GWW][CROSSPOST] Termometr kuchenny
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Widziałem kiedyś takie ustrojstwo w TV:
    sonda (termopara?), którą można wetknąć do garnka, ale
    też w ciasto, lub mięso, na kabelku, z wyświetlaczem elektronicznym.

    Sprzedają coś takiego gdzieś w Warszawie?

    mjk

  • 2. Data: 2012-06-25 10:40:15
    Temat: Re: [GWW][CROSSPOST] Termometr kuchenny
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-06-25 09:44, Slawek Kotynski pisze:
    > Widziałem kiedyś takie ustrojstwo w TV:
    > sonda (termopara?), którą można wetknąć do garnka, ale
    > też w ciasto, lub mięso, na kabelku, z wyświetlaczem elektronicznym.
    >
    > Sprzedają coś takiego gdzieś w Warszawie?

    A spytaj w sklepie winiarskim. Przy teatrze Powszechnym jest takowy.

    --
    http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

  • 3. Data: 2012-06-25 19:53:14
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    W Lidlu widziałem niedawno, bez kabelka ale "sztywny", więcej nie patrzyłem.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2012-06-26 21:18:23
    Od: sp5fci <s...@g...pl>

> [...]
    > też w ciasto, lub mięso, na kabelku, z wyświetlaczem elektronicznym.
    >
    > Sprzedają coś takiego gdzieś w Warszawie?

    Witam

    Ikea Janki http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20103016/

    tylko musisz im podać numer bo normalnie mówią że można kupić tylko z
    piekarnikiem.

    Pozdrawiam Piotr