  • 1. Data: 2010-12-06 08:59:40
    Temat: Problem ze sklepem samochodowym
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!

    Mam problem ze sklepem samochodowym.
    Sklep jest w samym centrum Warszawy od 20 lat. Ma 60 m2.
    Generalnie jest znany dobrze na rynku z tego, ze sprzedaje części do
    "nietypowych" już samochodów.
    Rzecz w tym, ze tych samochodów jest coraz mniej wiec i mniej klientów.
    Chciałbym ten sklep jakoś rewitalizować - w znaczeniu rozszerzyć jego
    ofertę.
    Myslałem, aby mieć w nim jakies przedstawicielstwo np. do sprzedaży opon
    od proucenta, albo np akumulatorów. Generalnie chciałbym rozruszyć
    temat, bo ze sprzedaży tego co tam jest nie ma szans przetrwać.
    Od czego sugerujecie zacząć? Czy kierować sie bezpośrednio do
    producentów? Czy sa jakies dużę hurtownie które mogą zaoferować do bra
    współpracee/? W jakim kierunku bizensowym generalnie pojsc?

  • 2. Data: 2010-12-06 09:10:00
    Temat: Re: Problem ze sklepem samochodowym
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > Czy sa jakies dużę hurtownie które mogą zaoferować do bra współpracee/? W
    > jakim kierunku bizensowym generalnie pojsc?

    Zatrudnić dobrego handlowca z branży z kontaktami.
    Bez urazy - ale jesli zadajesz takie pytania na grupe, to masz chyba nikłe
    pojęcie
    o handlu. Producenci mają mimimum logistyczne i nie dadzą Ci takiej ceny
    jakbyś chciał.
    Szukaj Grupy która Cie przyjmie, albo dogaduj się z jakąs sieciówką.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2010-12-06 09:26:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Czy sa jakies dużę hurtownie które mogą zaoferować do bra współpracee/? W
    > jakim kierunku bizensowym generalnie pojsc?

    myślę że tak nic nie zdziałasz
    ja bym poszedł w kierunku gadżetów samochodowych. zobacz ile ton tego się
    sprzedaje dookoła :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-12-06 10:12:55
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > myślę że tak nic nie zdziałasz
    > ja bym poszedł w kierunku gadżetów samochodowych. zobacz ile ton tego
    > się sprzedaje dookoła :)
    > pzdr
    > GL

    Dlaczego nic nie zdziałam?
    I o jakich gadzetach samochodwych mowisz?

  • 5. Data: 2010-12-06 12:02:10
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w

    > Sklep jest w samym centrum Warszawy od 20 lat. Ma 60 m2.

    Zacznij sprzedawać części eksploatacyjne i płyny do wszystkich samochodów.
    Klocki, filtry, amortyzatory, paski itd.

    Nawiąż współpracę z dużą hurtownią posiadającą bogaty asortyment (np. HART).
    Na początek będziesz miał części następnego dnia z czasem za 3 godziny a za
    rok na półce.

    Podaj adres sklepu, koledzy z grupy też przyjadą.

    Powodzenia

  • 6. Data: 2010-12-06 12:18:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Dlaczego nic nie zdziałam?
    nikt nie będzie chciał z Tobą gadać a dzień dobry o super warunkach. Twoje
    argumenty są dla dużych sieci niewystarczające

    > I o jakich gadzetach samochodwych mowisz?
    spójrz chociażby na allegro. jakieś lampki, podgrzewane kubki, kierownice,
    maty grzejąco - masujące, rozgałęziacze, lampki warsztatowe, samochodowe,
    latarki, kamery, rejestratory, szmery bajery jest tego masa :))
    http://moto.allegro.pl/gadzety-motoryzacyjne-18556
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-12-07 21:01:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Od czego sugerujecie zacząć?

    Z takimi pytaniami proponuje przebranzowic na kebabownie...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-12-09 23:37:54
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Klocki, filtry, amortyzatory, paski itd.
    >
    > Nawiąż współpracę z dużą hurtownią posiadającą bogaty asortyment (np.

    Ale HART to jest jakaś hujnia na resorach.... Montuje takie specjalistyczne
    systemy na dużych pojazdach gdzie potrzebuję wpinac się z urządzeniami w
    układ paliwowy. Na coś takiego, na jeden pojazd schodzi około 15-20 cybantów
    czyli opasek zaciskowych do węży. Stosuję wysokiej jakości szwedzkie lub
    włoskie cybanty, których praktycznie nie można "przekręcić" w normalnych
    warunkach montażowych. Stało się kiedyś że musiałem się zaopatrzyć
    praktycznie z dnia na dzień na zlecenie na montaż około 20 systemów i
    wykupiłem wszystko co było u mojego dostawcy. Potrzebowałem jeszcze ze
    100-150 cybantów i po wykorzystaniu innych możliwości, na konto znajomego
    mechanika (tzn właściciela warsztatu) który od wielu lat zaopatruje się w
    HARTcie kupiłem cybanty. Nie dość że dostałem jakościowo szajs jakich mało,
    to jeszcze za sztukę liczyli mi po około 2,20 (czyli jak w castoramie), gdy
    ja w zależności od producenta kupuję cybanty w cenie od 0,50 do 1,50 PLN za
    szt i podkreślam że jest to produkt jakościowo odstwiający całą resztę w
    kosmos.
    --
    Jackare