    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem ze sklepem samochodowym
    Date: Thu, 9 Dec 2010 23:37:54 +0100

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4cfcc2b2$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w

    > Zacznij sprzedawać części eksploatacyjne i płyny do wszystkich samochodów.
    > Klocki, filtry, amortyzatory, paski itd.
    >
    > Nawiąż współpracę z dużą hurtownią posiadającą bogaty asortyment (np.
    > HART).

    Ale HART to jest jakaś hujnia na resorach.... Montuje takie specjalistyczne
    systemy na dużych pojazdach gdzie potrzebuję wpinac się z urządzeniami w
    układ paliwowy. Na coś takiego, na jeden pojazd schodzi około 15-20 cybantów
    czyli opasek zaciskowych do węży. Stosuję wysokiej jakości szwedzkie lub
    włoskie cybanty, których praktycznie nie można "przekręcić" w normalnych
    warunkach montażowych. Stało się kiedyś że musiałem się zaopatrzyć
    praktycznie z dnia na dzień na zlecenie na montaż około 20 systemów i
    wykupiłem wszystko co było u mojego dostawcy. Potrzebowałem jeszcze ze
    100-150 cybantów i po wykorzystaniu innych możliwości, na konto znajomego
    mechanika (tzn właściciela warsztatu) który od wielu lat zaopatruje się w
    HARTcie kupiłem cybanty. Nie dość że dostałem jakościowo szajs jakich mało,
    to jeszcze za sztukę liczyli mi po około 2,20 (czyli jak w castoramie), gdy
    ja w zależności od producenta kupuję cybanty w cenie od 0,50 do 1,50 PLN za
    szt i podkreślam że jest to produkt jakościowo odstwiający całą resztę w
    kosmos.
    --
    Jackare