    From: Jacek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Problem ze sklepem samochodowym
    Date: Mon, 06 Dec 2010 08:59:40 +0100

    Witam!

    Mam problem ze sklepem samochodowym.
    Sklep jest w samym centrum Warszawy od 20 lat. Ma 60 m2.
    Generalnie jest znany dobrze na rynku z tego, ze sprzedaje części do
    "nietypowych" już samochodów.
    Rzecz w tym, ze tych samochodów jest coraz mniej wiec i mniej klientów.
    Chciałbym ten sklep jakoś rewitalizować - w znaczeniu rozszerzyć jego
    ofertę.
    Myslałem, aby mieć w nim jakies przedstawicielstwo np. do sprzedaży opon
    od proucenta, albo np akumulatorów. Generalnie chciałbym rozruszyć
    temat, bo ze sprzedaży tego co tam jest nie ma szans przetrwać.
    Od czego sugerujecie zacząć? Czy kierować sie bezpośrednio do
    producentów? Czy sa jakies dużę hurtownie które mogą zaoferować do bra
    współpracee/? W jakim kierunku bizensowym generalnie pojsc?